kekelikek Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hola folkens, Tenker å kjøpe et skjerkort med DVI 29 pin female utagang. Kort Også tenkte jeg å handle to stk BenQ skjermer med DVI 24 pins ingang (er vel standard med female innganger på skjermer?) Skjerm Da tenker jeg at jeg trenger 2 x DVI kabler, den jeg har funnet er en 24pins kabel. Kabel Vil disse tre komponetene fungere i lag? 29 -> 24 dvi pin. (De 5 analoge pinnene, hva er det jeg mister ved å ikke bruke dem?) Mvh -A Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Et lite råd. undersøk om det følger med kabel samme med skjermene. normalt skal det gjøre det , men det er ikke alltid at det gjør det hvis det gjør det så kan du spare deg noen kr. DVI er standard så det burde ikke være noe problem å få det til å fungere. hvis du likevel kjøper kabler så sørg for at du velger den typen som passer til skjermen. her er det DVI-D som gjelder Endret 29. august 2011 av den andre elgen Lenke til kommentar
kekelikek Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Ahh, nå forstår jeg jeg. 29pins inneholder rgb signaler, og kan dermed konverteres til vga skjermer. Ergo man kan bruke en 24pins dvi kabel på en 29 pins dvi port. Gudd gudd, takk for svar. Fulgte rådet ditt, fant noen nedsatte Dell skjermer på dustin, (fra 2700 til 1700 bucks) som hadde dvi kabler med.. Kjøpte 2 av den skjermen istedet. Ny skjerm Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Ahh, nå forstår jeg jeg. 29pins inneholder rgb signaler, og kan dermed konverteres til vga skjermer. Ergo man kan bruke en 24pins dvi kabel på en 29 pins dvi port. Gudd gudd, takk for svar. Fulgte rådet ditt, fant noen nedsatte Dell skjermer på dustin, (fra 2700 til 1700 bucks) som hadde dvi kabler med.. Kjøpte 2 av den skjermen istedet. Ny skjerm Nå var rådet mit kun å undersøke om det fulgte med skjermkabel. ikke å kjøpe andre skjermer Det er viktig at du finner skjermer som du blir fornøyd med. hva som er best er jeg for lite oppdatert til å avgjøre Lenke til kommentar
Athey Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Ahh, nå forstår jeg jeg. 29pins inneholder rgb signaler, og kan dermed konverteres til vga skjermer. Ergo man kan bruke en 24pins dvi kabel på en 29 pins dvi port. Gudd gudd, takk for svar. Fulgte rådet ditt, fant noen nedsatte Dell skjermer på dustin, (fra 2700 til 1700 bucks) som hadde dvi kabler med.. Kjøpte 2 av den skjermen istedet. Ny skjerm Du blir nok fornøyd med de skjermene der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå