Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Løst: Ingen/svakt internett ved bruk at batteri - Laptop

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har kjøpte seg en Samsung 300V3A forrige uke. Maskinen fungerer strålende bortsett fra at nettet blir borte/svakt når man drar ut strømkontakten. Maskinen har gått gjennom windows update, oppgradert nyeste wifi-driver, reinstalert, og byttet inn i ny pc. Fremdeles samme problem.

Noen som har tips hva problemet er? Meget rart at det samme problemet skal være på begge maskinene...

Endret av Hansy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nesten garantert koblet til noe strømsparingsfunksjon ja. Av og til kan dette tulle seg til litt på noen modeller og driverversjoner.

Dette kan du endre via påwer option i kontrollpanelet - eller kanskej enda bedre er det å gå inn via device manager og slå av alle strømsparingsfunksjoner for den spesifikke enheten så har du sansynligvis en workaround for problemet der.

-Stigma

Lenke til kommentar

Jeg har engelsk Windows, så oversett selv når det trengs - det skulle være temmelig åpenbart hva som er hva. Man går fram slik:

1 Klikk på batteri-ikonet nede til høyre på oppgavelinjen.

2. Klikk på "More Power Options"

3. Jeg regner med at strømstyringen står i "Balanced" - Klikk på "Change Plan Settings" (i blå skrift til høyre)

4. Klikk på "Change advanced power settings"

5. Klikk på "Wireless adapter settings" og "Power saving mode"

6. Klikk på den blå skriften til høyre for "on battery", og forandre til "maximum performance".

7. Klikk OK.

Ferdig.

Lenke til kommentar

Husk å sett som løst ved å trykke på knappen øverst til høyre på siden hvor det står: løst :)

Edit:

Ser den er løst allerede.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...