Error Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Hei. Har startet på ny skole, og her kommer det etter sigende til å bli gjennomfør eksamen for hånd. Jeg har aldri gjennomført en eksamen for hånd før, og gruer meg mildt sagt. Spesielt siden vi har ekstremt dårlig tid (går på IB-linje, andre regler enn normalt). Har veldig høye ambisjoner om karakterer, og det å gjøre det dårlig på eksamen ville mer eller mindre ødelagt de neste 10 årene av livet mitt (for å være litt dramaqueen). Hovedproblemet er: a) Vanskelig å strukturere teksten godt når man ikke kan endre så lett som på PC b) Jeg skriver forferdelig stygt c) Jeg får sterke smerter i håndledd og etter hvert kramper i hendene om jeg må skrive for hånd over en lengre periode. Men, jeg fikk vite at hvis man har legeattest som sier at man har problemer med å skrive for hånd, så kan man bruke PC på eksamen. Finnes det noe håp for meg å få en legeattest på at jeg sliter å skrive pga. smerter og kramper, så jeg dermed får slått 2 fluer i en smekk? Endret 29. august 2011 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå