Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Håndleddsrelaterte etc. sykdommer?

Error

Anbefalte innlegg

Hei. Har startet på ny skole, og her kommer det etter sigende til å bli gjennomfør eksamen for hånd.

Jeg har aldri gjennomført en eksamen for hånd før, og gruer meg mildt sagt. Spesielt siden vi har ekstremt dårlig tid (går på IB-linje, andre regler enn normalt). Har veldig høye ambisjoner om karakterer, og det å gjøre det dårlig på eksamen ville mer eller mindre ødelagt de neste 10 årene av livet mitt (for å være litt dramaqueen).

Hovedproblemet er:

a) Vanskelig å strukturere teksten godt når man ikke kan endre så lett som på PC

b) Jeg skriver forferdelig stygt

c) Jeg får sterke smerter i håndledd og etter hvert kramper i hendene om jeg må skrive for hånd over en lengre periode.

Men, jeg fikk vite at hvis man har legeattest som sier at man har problemer med å skrive for hånd, så kan man bruke PC på eksamen.

Finnes det noe håp for meg å få en legeattest på at jeg sliter å skrive pga. smerter og kramper, så jeg dermed får slått 2 fluer i en smekk?

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...