ibuddie Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 halla folkens! jeg trenger en GOD diktafon; en som klarer å ta opp lyd på "litt" avstand. f.eks på forelesninger. jeg ser helst etter en liten, diskre og enkel en. Har tenkt på mp3-spillere med innebygd diktafon-funksjon, men tviler på at de er så gode og har inntrykk av at de er til "hobby-bruk".noen erfaringer??? vil helst ha en digital opptaker (for enkel overførsel til pc). noen som vet om noe? og hvor jeg kan få kjøpt det. NB må helst ikke koste for mye (maks ca 2000,-) tusen takk for svar! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Hei. For folk med hoersels-svekkelse blir det i mange forelesnings-saler lagt inn teleslynge. Dette fungerer da slik at har du en spole, kan du ta opp lyden som gaar i kablene, istedenfor aa bale med braaket rundt deg. Ellers skal du vaere forsiktig med aa kjoepe noe bare fordi det er dyrt og glinser i lakken - mange forhandlere gir meg inntrykket at dem ikke vet at nyere modeler enn dem har, eksisterer. Tror derfor litt googling hjelper best, dictaphone kan vel vaere greit stikkord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå