bjousir Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hei! Førstegangs pc-bygger, har satt sammen hele pcen nå men den vil ikke boote. Altså den lyser, og vifter går, men det dukker ingenting på skjerm. Da vil det jo enten være feil på ram, psu, cpu eller skjermkort? Men så også i ettertid at hovekortet driver å lyser om at det er en feil med prossesoren, men fulgte instruksene ganske til punkt å prikke så håper da for gudsskyld at det ikke er jeg som har fucka opp noe Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Velkommen til forumet! Dobbelsjekk kablingen og prøv å boot med bare 1 RAM brikke. Lenke til kommentar
bjousir Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Velkommen til forumet! Dobbelsjekk kablingen og prøv å boot med bare 1 RAM brikke. Yez, var faktisk begge som var problemet Strømmen til cpu var ikke skikkelig i, pluss at rammen måtte stå i 1 spesifikk posisjon ved oppstart.. xD så jeg måtte flytte den rundt på alle slotsa for å finne ut hvem det var, var jo såklart den siste jeg prøvde -.- Men nå er den oppe å går! Klar for bf3 nu! Takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå