Karl-Ivar Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Akeleie Bildet er fjernet. Beskrivelse: Denne fine blomsten er tatt i hagen vår. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Dette fremstår som spesielt ryddig og enkelt, og dertil behagelig å betrakte. Lyset var kraftig ser jeg, men du har klart å holde det uder kontroll - og bra det ikke er noen "døde" skyggepartier. Kraftige, men naturlige farger. Synes utsnitt/komp. fungerer greit, men selv ville jeg nok prøvd å vri blomsten noe i etterbehandling og fått stilken mer på skrå ned til venstre. Vil ikke kalle det for manipulasjon, for du kunne liksågodt gjort det samme med kameraet under tagning. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Meget severdig. Synes både utsnitt, skarphet, lys, farger og bakgrunn ble kjempefint. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Vakert portrett av den flotte akeleien. Fin bakgrunn som fremhever motivet. Fin eksponering, men et tips måtte være å vente til kveldslyset kommer frem Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 henger mig på Trond Westby her, men fin skarp macro med bluret bakgrunn og fine farver , Lenke til kommentar
karoald Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Du har fått fram fine farger-fin skarphet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Nydelig blomsterbilde - skarpt og flott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg