LithitiumS Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Bilder tatt på Maldivene 2011, post hva du mener både negativt og/eller positivt! Undervannsbildene er tatt med Canon powershot G9, bildene over vann er tatt med Canon EOS 350D. Bilde #1 Bilde #2 Bilde #3 Bilde #4 Bilde #5 Bilde #6 Har endel bilder som ikke er helt skarpe, noen måte å fikse dette? Endret fail spoilers... Endret 29. august 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Fokuserer på undervannsbilda: Bilde 1 regner eg med er tatt på relativt grunt vatn. Der ville eg gjerne ha brukt photoshop til å hente fram litt fleire farger og tatt eit nærmere utsnitt. Bilde#2 har ein stilig komposisasjon, men mangler desverre litt skarphet. Bilde#3 er etter mitt syn det beste undervannsbilde som du har lagt ut her, men fortsatt er det tatt litt for masse "rett over". Regel nr.1 i undervannsfoto er vel noko slikt som: Når du trur du er nær nok, svøm enda nærmare! Har du tatt dei med snorkling eller dykking? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Takker for tilbakemeldingen! er dessverre litt vanskelig å få skarpe bilder da man flyter med bølgene, skal prøve å photoshoppe dem ( er ikke noe ekspert der). Bildene er tatt ved snorkling. Bilde #3 er tatt en halv meter unna murenen sånn ca. Ville helst ikke komme for nær da de kan være svært farlige om de blir aggressive. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Minner om retningslinjene for posting i denne kategorien. Det stilles blant anna krav til at bileta er maks 1280 pixler i den lengste retningen. Vennligst oppdater førstepost. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Fokuserer på bilde 4 jeg. Dette kunne vært et veldig mye bedre bilde hvis du hadde croppet slik at fuglen kom på venstre hjørne. Det er et flott motiv med en litt dårlig komposisjon. Syns du også bør kutte endel i høyden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå