Mr-J Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Om jeg er helt på villspor og har postet dette feil sted så beklager jeg kjempe masse. Kjøpte denne tv-en for en stund tilbake: http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=146922 Det jeg har merket at det ikke er mulig å spille av mkv filmer på den, syntes det er litt dårlig med slike begrensninger. Har lyst å få avspille filmer med highres og jeg lurer på hvordan jeg kan få konvertert mkv filmene til noe den støtter? Er det da av typen MP4? Håper masse tips og hjelp Hilsen ifra en amatør, hehe Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Merkelig, den skal støtte AAC, MP3, h264 og MKV i følge spec det skulle vel dekke det meste av det som kommer i MKV-container. Har du prøvd med forskjellige filmer? Den skal støtte MPEG-4 også, så du kan jo prøve å konvertere til MP4 om det ikke virker med andre MKV-filer. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg har nesten samme Philips TV-modell og anskaffet raskt en mediaspiller, AC Ryan Playon!HD Mini2, for å kunne spille av alle formater TV-en ikke takler. AC Ryan klarer disse formatene: AVI / MKV / TS / TP / TRP / M2TS / MPG / MP4 / MOV / M4V / VOB / ISO / DVD-ISO / IFO / DAT / WMV / ASF / RM / RMVB / FLV Oppløsning opp til 720p / 1080i / 1080p / BD-ISO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå