Gå til innhold

Avspilling av riktig kodek

Anbefalte innlegg

Om jeg er helt på villspor og har postet dette feil sted så beklager jeg kjempe masse. Kjøpte denne tv-en for en stund tilbake:

http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=146922

Det jeg har merket at det ikke er mulig å spille av mkv filmer på den, syntes det er litt dårlig med slike begrensninger. Har lyst å få avspille filmer med highres og jeg lurer på hvordan jeg kan få konvertert mkv filmene til noe den støtter? Er det da av typen MP4?

Håper masse tips og hjelp :)

Hilsen ifra en amatør, hehe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig, den skal støtte AAC, MP3, h264 og MKV i følge spec det skulle vel dekke det meste av det som kommer i MKV-container. Har du prøvd med forskjellige filmer?

Den skal støtte MPEG-4 også, så du kan jo prøve å konvertere til MP4 om det ikke virker med andre MKV-filer.

Lenke til kommentar

Jeg har nesten samme Philips TV-modell og anskaffet raskt en mediaspiller, AC Ryan Playon!HD Mini2, for å kunne spille av alle formater TV-en ikke takler. AC Ryan klarer disse formatene: AVI / MKV / TS / TP / TRP / M2TS / MPG / MP4 / MOV / M4V / VOB / ISO / DVD-ISO / IFO / DAT / WMV / ASF / RM / RMVB / FLV Oppløsning opp til 720p / 1080i / 1080p / BD-ISO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...