Engvik Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Dråpen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan-Vidar Bakker Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Godt å se ar du er tilbake igjen. Dette med foto går i bølgedaler, tror det er sunt å la det ligge litt innimellom. Så til bilde: flott macro som alltid,veldig naturlige farger savner kanskje litt mer smell i fargene (så liker jeg farger da). Flott komposisjon Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Flott du er tilbake . Gå inn på "Min konto", så skal bildene dine fra gamle digit stå listet opp der. Nederst er det en knapp du må trykke på for å overføre dem til nye digit ( mener å huske at det var slik) Lenke til kommentar
Engvik Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 takker så mye for det Jan Vidar og Erik Mye nytt her inne så jeg får bruke litt tid på å venne meg til det. Ser jo ut som ting har holdt seg bra her inne i år også. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Velkommen etter! Ser alle dine 241 bilder jeg.... Flott macro du viser fram her! Finner ikke noe å pirke på. Skarpt der det skal være og fine farger sammen med fin dof.... Lenke til kommentar
Engvik Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Takker for det Smort. ja jeg fant ut hvordan jeg overfører bildene så det skal være i boks nå. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Veldig hyggelig å ha deg tilbake Marius:) Fint at du allerede har funnet ut noe i den nye plattformen. Solid makro du leverer her, med flott fokustreff på de viktige stedene - slik vi er vant med fra deg. Venter i spenning på hva du vil levere videre. Husk: Du kan laste bilder på inntil 5Mb nå, morsomt for oss som studerer detaljer. Velkommen tilbake. Mvh Morten. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Velkommen tilbake Marius! Dette er et bilde jeg har sett tidligere. Liker det godt med dråpen på tuppen. Teknisk ikke noe å klage på. Du kan sakene der Fine farger, bakgrunn og fint mykt lys. Er kanskje ikke helt fortrolig med komposisjonen, men det er kanskje en smak sak. Ville kanskje kuttet noe øverst. Lenke til kommentar
Engvik Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Takker aå mye for det Ja det skal bli morsomt å komme igang igjen! Hadde fungert med et kutt også Westby. Godt forslag. Jeg får prøve meg på noen større bilder også fremover selv om jeg synes det er litt skummelt med tanke på copyright etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg