Anna- Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) *slett* Endret 23. mai 2013 av Anna- Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hvis du setter SIM-kortet fra kontaktkortet i telefonen belaster du kontantkortet. Lenke til kommentar
Anna- Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Så altså, om jeg setter kontantkort på SIM-kortet med abonnement belaster det kontantkortet til det er tomt og så går det over til abonnementet igjen? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Så altså, om jeg setter kontantkort på SIM-kortet med abonnement belaster det kontantkortet til det er tomt og så går det over til abonnementet igjen? Dette gir ingen mening, hva snakker du om? har du 2 sim-kort? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg tror du har misforstått hva kontantkort er. Kontantkort er et eget «abonnement», i den forstand at du får et eget/nytt telefonnummer. Du kan ikke kjøpe et kontantkort i butikken og «fylle på» et eksisterende, ordentlig abonnement. Du kan enten bruke kontantkortet, eller det andre abonnementet. Du må selv fysisk bytte SIM-kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå