Moskus Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Hallais! Mine NS-10 studiomonitorer tok nettopp kvelden i et flyttelass. Irriterende! Og jeg som skal ha en mix klar til neste uke... Etter en kjapp tur ned på byens butikker og en kjapp titt i lommeboken, viser det seg at jeg har to alternativer: Behringer TRUTH Alesis Monitor1 MKII (active) Har noen hørt disse? Har noen hørt noe om disse? Hvilket par ville du kjøpt? Lenke til kommentar
Stoned Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Hei. Eg o e på jakt etter GODE studio monitorer,har kommet frem til at one mk 2 fra alesis er meget bra. Har ikke selv hørt de :-? ,men har sett en del god omtale på dem. De går jo for å være et godt kjøp selv til full pris (8,990) men selges nå for 4,995 hos procom bla. Har VELDIG lust til å trykke på kjøp knappen,men det står jo litt på de jæ.. penga da Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Hei. Jeg har selv de Alesis monitorene. De er helt supre synes jeg! Så jeg anbefaler de. Men jeg har derimot ikke prøvd Behringer. Prisen på 4995,- er ikke så værst heller da jeg kjøpte mine for ca 9000 i Trondheim. Lenke til kommentar
Tromax Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg ville definitivt valgt behringer truth. Har de selv, og har ingenting negativt å si om dem... Det beste er vel pris, som sagt har de tidligere kostet 9000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå