Gå til innhold

koble skriver til router

Anbefalte innlegg

har nå fått adsl fra telenor, og deres nye router ZyXEL P2602HWT.

skal koble skriveren min til denne, men det funger ikke. legger inn wep-key. men skriveren vil ikke koble seg til denne routeren. hadde en d-link som var koblet sammen før med denne skriveren, og da fungerte dette. men nå funger det ikke.

hva må jeg gjøre.,????

skrivern er en canon mp560 pixma

Min lenke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme drittruteren fra telenor, har lyst til å kløyve den boksen. Kommer for det 1. ikke inn på den for og få åpna portene, står bare å jobber når jeg prøver og komme inn på den. Er det 2 stk innpå den trådløse delen samtidig så slår deg seg av og på igjen. Jeg driver å vurderer å kjøpe et ekstra trådløst modem og koble på det i stedet.

Lenke til kommentar

har nå fått adsl fra telenor, og deres nye router ZyXEL P2602HWT.

skal koble skriveren min til denne, men det funger ikke. legger inn wep-key. men skriveren vil ikke koble seg til denne routeren. hadde en d-link som var koblet sammen før med denne skriveren, og da fungerte dette. men nå funger det ikke.

hva må jeg gjøre.,????

skrivern er en canon mp560 pixma

Min lenke

Prøvd å endre krypteringsmetode og se om det hjelper.

Du bør uansett ikke kjøre WEP-kryptering siden WEP ikke er sikkert (kan crackes i løpet av få minutter av en som har litt peiling) så du kan like godt ta annledningen til å orde dette i samme slengen. Bytt til WPA eller WPA2. Så lenge du ikke bruker trådløst nettverksutstyr fra før krigen så vil de ha støtte for det.

unngå også å bruke særnorske tegn eller spesialtegn (tegn du ikke finner i engelsk alfabet) i passordet ditt siden dette kan lage krøll for noen enheter.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...