Thanatos Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Det beste stedet er olavsberget eller og reise på båt tur og bade. Foretrekker sjøen best, mye mere morro! Men det er sikkert deiligere i ferskvann da, slipper alt saltet. det er sikkert det ja... bader du i saltvann kommer du opp som en vandrenede saltbøsse, noe /me synes er ubehagelig... :-? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Saltvatn er digg! Her eg bur (Hafslo ) er det for det meste kvakk-kvakkbæsj og diverse loppeditter og duppedatter som dominerer vatnet.. folk får utslett og sånt I Solvorn e det berre dritt som ligge og flyte rundtom (og kloakken renne ut der ) Men bada ein del i Måløy og rundtom dei traktene.. Refviksanden e DIGG!! (Lite med gartneri rundtom her visst noken lurte på det.. ) Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 den beste plassen å bade er hålandsvatne, Ferskvann og veldig varmy og man kan hoppe fra berget og ned i sjøen. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Bader i en innsjø like ved der jeg bor. Var 25 grader der (1 meter under vann ja) i de ukene det var varmest!! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 bade basenget til onkelen min er også digg. 35 grader Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Baneheia og stampe 1,2 og 3 ruler jo sant Leipsland? Ellers så er fjorden og elva ganske morsome i mine trakter Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 bade basenget til onkelen min er også digg.35 grader Kan du kjøre vannski, kneeboard, tube osv i basenget til onkelen din Tenkte det ja.. Heller 10 grader kaldere da.. Selv om det er digg å bade i 30+ grader Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 bade basenget til onkelen min er også digg.35 grader Kan du kjøre vannski, kneeboard, tube osv i basenget til onkelen din Tenkte det ja.. Heller 10 grader kaldere da.. Selv om det er digg å bade i 30+ grader det du nevte først gjør jeg hos en annen onkel som har hytte i sandefjord. Han første onkelen bor 5 min herfra. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Ferskvatn. Sjø er like topp, hadde det ikkje vert for saltet, brennmanetene og haiane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå