OlaTK Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 ferskvann er best , sjøn liker jeg ikke. Frilsjøn er jo en bra plass ellers svorksjøn for det er jo mange som vet av de! anyway, frilsjøen sucks, alt for mudrete, prestbuvattnet rocks! hvis vi skal snakke lokalt. Jeg liker saltvann, hoppe fra båt Ja du så jo tadcomp visste det jo. Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 /me kan mye om Meldal så tøft at det er noen opplyste personer her Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 /me kan mye om Meldal så tøft at det er noen opplyste personer her Jepp... Kjenner du forresten Blomster-Arvid? Han som driver blomstersjappa mellom frisøren og der det var elektronikkforhandler (som for øvrig har flyttet til Løkken)? Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 nei jeg er av de heldig som ikke er født/oppvokst på løkken, så han kjenner jeg ikke... men jeg vet av blomster-blarrin på Å gartneri Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Nei, ikke på Løkken, el.forhandleren flytta til Løkken, men Blomster-Arvid er i Meldal ennå, ved siden av frisøren (som har Drop-In på Torsdager) Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Nei, ikke på Løkken, el.forhandleren flytta til Løkken, men Blomster-Arvid er i Meldal ennå, ved siden av frisøren (som har Drop-In på Torsdager) faktisk drop-in på tirsdager! Beste plassen å bade må bli på pirbadet Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Nei, ikke på Løkken, el.forhandleren flytta til Løkken, men Blomster-Arvid er i Meldal ennå, ved siden av frisøren (som har Drop-In på Torsdager) jeg vet så vidt hvem det er, men jeg handler veldig sjelden blomster der(les:aldri) er aldri der etter at elektro-butikken ved siden va flyttet til løkken... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Nei, ikke på Løkken, el.forhandleren flytta til Løkken, men Blomster-Arvid er i Meldal ennå, ved siden av frisøren (som har Drop-In på Torsdager) faktisk drop-in på tirsdager! Beste plassen å bade må bli på pirbadet :-? Mener bestemt at det var på torsdager før, men... Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Nei, ikke på Løkken, el.forhandleren flytta til Løkken, men Blomster-Arvid er i Meldal ennå, ved siden av frisøren (som har Drop-In på Torsdager) faktisk drop-in på tirsdager! Beste plassen å bade må bli på pirbadet :-? Mener bestemt at det var på torsdager før, men... det stemmer som godsairforce sier at det er tirsdager nå, men godt mulig det var torsdager for 5-6 år siden... har ikke fulgt med så veldig mye på frisøren jeg nei... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jaja, samma kan det være, har aldri klippet meg der, og kommer aldri til å gjøre det heller tror jeg. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Btw; Spør Magnus Loe om hvem Skavold er, og han vil skjønne... Magnus loe er med i langjengen vår... BTW: svorksjøen rocks! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Se der ja! Kjenner lokalen jeg sjø... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Se der ja! Kjenner lokalen jeg sjø... /me lurer på hvem tadcomp er... uansett, jeg har funnet nok en digg plass! LIAVATNET! dritbra.. varmt og godt! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 og så for å komme litt intopic igjen da ferskvann er best Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 har en digg plass i bekken der jeg bor da.. [jellarhæle] sikkert ingen som får til uttalen, men det er en digg plass, dypt som få og en fin foss som skaper bevegelse i vannet, ovenfor dammen er det "kliper" man kan hoppe fra Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 man kan hoppe fra kan? Lenke til kommentar
merkur Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Det beste stedet er olavsberget eller og reise på båt tur og bade. Foretrekker sjøen best, mye mere morro! Men det er sikkert deiligere i ferskvann da, slipper alt saltet. Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Foretrekker ferskvann Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 nei jeg er av de heldig som ikke er født/oppvokst på løkken, så han kjenner jeg ikke...men jeg vet av blomster-blarrin på Å gartneri nei du var jo så uheldig at du er oppvokst i meldal. *trøste* A_berg for dårlig oppvekts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå