Gå til innhold

BEste plassen å bade?


bjaa

Anbefalte innlegg

Jeg hater tanken på at små dritt unger i bassenger tisser å bærsjer osv...

 

Kom til å tenke på da jeg var i syden i fjord, da var det en jævla dritt unge som dreit en jævla dritt ute i vannet! ærsj!

 

Så folka der måtte skaffe noen rensefolks om fikk fiksa det, etter 2 timer! :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tøft, skulle ønske det var sånn der jeg bodde. høyeste stedet her er 12meter (fra toppen av et bjørketre. Må hoppe gjennom løvverket.. )

:lol:

 

Nå skal det sies at jeg enda har tilgode å hoppe der, pleier å hoppe et sted det "bare" er 10 meter ned. Skal jeg først gjøre det (og det skal gjøres), skal jeg ha sko på...

Lenke til kommentar

Saltvann er best. Jeg har jobbet som badevakt på Frognerbadet de siste årene, og det forekommer svært ofte at små møkkaunger driter i bassenget! Det er ikke direkte gøy å "rydde" opp etterpå for å si det slik!

 

Det beste er å ta en mor i det hun sier: " Bare tiss i vannet du, gutten min. Det er ingen som ser deg og det er så mye vann der at det ikke gjør noe".

 

ARRGGHH. Disse teite mødrene! :evil:

Lenke til kommentar
Til dere (A_berg og Zephyros og gjengen) som nevnte Frilsjøen:

 

Det er jo så sinnsykt kaldt der! Umulig! BBRRRRR...

 

Hvem er du egentlig? ettersom du kjenner til både OTI og frilsjøen , men du bor i Molde? regner med det ettersom det står jazzby.

Har vært opp i 24 grader i år da.

Lenke til kommentar
Til dere (A_berg og Zephyros og gjengen) som nevnte Frilsjøen:

 

Det er jo så sinnsykt kaldt der! Umulig! BBRRRRR...

 

Hvem er du egentlig? ettersom du kjenner til både OTI og frilsjøen , men du bor i Molde? regner med det ettersom det står jazzby.

Har vært opp i 24 grader i år da.

 

Hihihi, nå kan dere lure. Ikke så lenge sia jeg var i Orkla å fiska heller. Tror det var på sone 2, om du kjører til kirka (fra Meldal sentrum) og videre til du kommer til et grustak på høyre side (dette er før brua til Å).

 

Btw; Spør Magnus Loe om hvem Skavold er, og han vil skjønne...

Lenke til kommentar

hmmm Sjøen funker fint i syden :p. Men har faktisk bada i havet i tromsø i år. kan ikke si at det var behagelig akkurat men men, hva man ikke gjør for å imponrere .. :roll:

 

ellers liker jeg ferskvann best. Det er en sinnsykt bra plass i svolvær som funker til bading om sommeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...