xinqzer Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hei, jeg har hatt en PC siden vår. Jeg har to AMD Radeon HD 6800. Når jeg skrur på crossfire og trykker "Identify GPU", får jeg bare "1" på skjermen min, og CrossFireX diagnosics boksen er blank. Jeg har oppdatert drivere, og prøvd mye forskjellig, men klarer ikke fikse det. Har noen en løsning? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Alt er som det skal? "Identify GPU" viser bare hvilken GPU du har skjermen på, diagnostics-boksen skal være tom om det ikke er noe galt. Får du forskjellig fps med Crossfire skrudd på og av? Lenke til kommentar
xinqzer Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Merker ingen forskjell om det er av eller på nei :/ og når jeg ser på kortene, så er det bare det ene som ser ut til å bruke kraft Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hva er det du bruker for å teste forskjellen med? Har du prøvd å installere drivere på nytt? Full avinstallasjon, reboot, så installere igjen. Lenke til kommentar
xinqzer Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 jepp, har prøvd det også, tester det på world of warcraft Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 jepp, har prøvd det også, tester det på world of warcraft /facepalm. WoW er ekstremt CPU-intensivt og krever nesten ikke grafikkytelse, så her er det ikke sjans for at du ser noen forskjell. Test i Crysis eller et lignende spill, så får du nok litt mer merkbare resultater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå