Gå til innhold

Kommentere i Forumet er borte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva har skjedd?

Pluttselig er muligheten til å kommentere bildene i Forumet borte.

Dette er jo dumt, får nå kan jeg ikke lenger legge til sittat fra en kommentar jeg vil svare på :no:

Dette var dumt og må rettes på. I mellomtiden kan du gå via "Mine innlegg" på forumsiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva har skjedd?

Pluttselig er muligheten til å kommentere bildene i Forumet borte.

Dette er jo dumt, får nå kan jeg ikke lenger legge til sittat fra en kommentar jeg vil svare på :no:

Dette var dumt og må rettes på. I mellomtiden kan du gå via "Mine innlegg" på forumsiden.

Håper da vi er tilbake til "normalen" snart! Admin tar vel grep snart, vil eg tru! :omg:

Lenke til kommentar

Håper da vi er tilbake til "normalen" snart! Admin tar vel grep snart, vil eg tru! :omg:

Håper det, for dette er noe jeg liker veldig dårlig.

Får ikke lyst til å kommentere bilder så lenge det er på denne måten.

Noe av vitsen med å kommentere er jo at jeg ønsker en dialog med den jeg kommenterer. Nå er dette helt umulig.

Skjønner ikke hvorfor de har fjærnet noe som fungerte så bra

Lenke til kommentar

Håper det, for dette er noe jeg liker veldig dårlig.

Får ikke lyst til å kommentere bilder så lenge det er på denne måten.

Noe av vitsen med å kommentere er jo at jeg ønsker en dialog med den jeg kommenterer. Nå er dette helt umulig.

Skjønner ikke hvorfor de har fjærnet noe som fungerte så bra

:dribble: Hei

Ja, dette er veldig kjedelig, men det er som det er sagt her tidligere - bare å gå på mine innlegg - og vips så er du på bildet og kommentarene i forumet.

Håper inderlig dette her blir ordnet snart, men har liksom inntrykk av at det er litt «dødt» på teknisk for øyeblikket.

RAK-foto :mad:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...