Reprieval Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hei, har tenkt til å bli sterk i armene og jeg har ikke noe utstyr jeg kan trene på, så blir egentlig bare push-ups og sånn men det funker jævla dårlig fordi jeg greier aldri noe mer enn de jeg orker fra før av. Noe tips???? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Chin-ups, og push-ups, my friend. Sikre progresjon og økning i belastning ved å finne frem en sekk du kan fylle med ting som veier noe. F.eks flasker med vann, poser med sand osv. Bytt litt på grep på push-ups, kjør smalt og bredt grep. Det er latterlig med muskuløse armer, som det eneste som er muskuløst. Grunnen til at jeg sier disse to er fordi de aktiverer mer enn en isolasjonsøvelse som bicepscurl, og du kan gjøre de uten utstyr. Finn et tre, en kryssbjelke eller noe og gyv løs. Endret 29. august 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Takk for svar, men skjønte ikke helt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Takk for svar, men skjønte ikke helt. Hva skjønte du ikke? Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Hvordan jeg skal ta chin-ups Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=T78xCiw_R6g Slik som dette. Men så lenge du har noe du kan gripe rundt og dra deg opp etter vil du klare øvelsen. Eventuelt kan du kjøpe noe sånt: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/-30/drtrapes Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Har ikke noe å gripe rundt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå