Gå til innhold

Ny 24" 16:10 må kjøpes inn, spill primært, eventuelt sekundærskjerm

chokke

Anbefalte innlegg

Hei. Lager min egen tråd istedet for å kapre en annen tråd.

Jeg sitter nå med Samsung Syncmaster 2443BW og en random LG 22" (sistnevnte skal byttes ut).

Det som er, er at jeg er ganske fornøyd med Samsung-en og vurderer å kjøpe en til (symmetri er viktig :p ), m,en lurte på om det finnes noe bedre valg der ute for meg til spill. For den skjermen som er best på bilde og slikt kommer til å bli brukt som primærskjerm, mens den dårligste vil bli brukt som sekundærskjerm.

Av budsjett så vil det være et helt vanlig 24"-pris, maks 2 600 eller noe slikt, men ønsker ikke å betale mer enn hva Samsung-en koster om det ikke gir bedre bilde.

Edit: Skal være 16:10 :)

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke låst til Samsung på noe vis nei. Og skjermen så ikke så dum ut, men utifra tester så virket det som at den ikke var så god på gaming.

Nå skal det nevnes at je g ikke vet hvor god skjermen jeg nå har er på gaming heller, så om det er et hakk opp er det bare positivt.

Men om det for eksmepel er en annen skjerm som er desidert bedre enn Dell-en på spill og hurtigskiftene bilder vil det være en bedre investering for meg iforhold til andre fordeler Dell-en kan ha over andre.

Lenke til kommentar

Har enda ikke sett noen som har testet spill på denne skjermen, så om du vet av noe så hyl ut.

Det er en IPS skjerm, og vil gi mye bedre helhetlig opplevelse enn en TN skjerm, men om den er god til gaming gjenstår og se. Det er på grunn av den 8ms latency'en at jeg ikke har bestilt en enda.

Uansett, jeg følger med på tråden din. Er ute etter akkurat det samme som deg, men ser ikke helt poenget med 120hz skjermer etc.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...