random_sauce Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Ja, jeg spiller fotball 3 ganger i uka, og blir som oftest plassert på topp der det blir litt småløping og en del spurting. Jeg varmer opp i 10 minutter, 15minutter, høye kneløft, men når jeg først skal spurte etter en ball for jeg følelsen man får rett før man fåt strekk. Så da kan jeg ikke spurte stort fortere selv om jeg hadde minst 30% mer å gi. Det er veldsig plagsomt, fordi jeg gjenopptok fotball etter å ha vært borte i 2år, så jeg prøver å få igjen følelsen og spillestilen, men det går jo ikke veldig bra når jeg nesten får strekk hver gang jeg spiller. Jeg snakker om muskelen som er rett oppå venstre låret. Må jeg varme opp enda mer? Eller å jeg slappe mer av, fordi jeg føler at jeg har overanstrengt meg litt i det siste. Det vet jeg fordi jeg ble støl i armen xD Som ikke burde være mulig når en spiller fotball -15åring Lenke til kommentar
Chondrin Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Du er 15 og er støl i armen? DET er jo ikke så rart, men det har nok ikke noe med fotball å gjøre. Anbefaler deg å ta deg en tur til legen så han kan videresende deg til fysioterapeut. Ikke tren med strekk, det forverrer bare situasjonen din. Lenke til kommentar
random_sauce Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Du er 15 og er støl i armen? DET er jo ikke så rart, men det har nok ikke noe med fotball å gjøre. Anbefaler deg å ta deg en tur til legen så han kan videresende deg til fysioterapeut. Ikke tren med strekk, det forverrer bare situasjonen din. Det var ikke helt det jeg mente da xD Man blir jo ikke støl av å "nappe'n", sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå