RBW Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Asus vil trolig lansere fem eller seks modeller i oktober. Ultrabook kommer trolig i oktober Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 gleder meg veldig til disse kommer! de ser i alle fall veldig bra ut Lenke til kommentar
Løve Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Håper de har bedre skjermer på disse enn 13" de har i dag. Det trekker virkelig ned at skjermene er så dårlige at du ikke kan se det som er i hjørnene ordentlig. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Ikke noe macbook air kopi, selv om apple var først ute med tynne laptoper, så er det slik at ting blir smalere og smalere med tiden. Men man skal ikke se bort ifra at Apple kommer med et eller annet patentmas etter lansering ;p Lenke til kommentar
radix Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Ikke noe macbook air kopi, selv om apple var først ute med tynne laptoper, så er det slik at ting blir smalere og smalere med tiden. Men man skal ikke se bort ifra at Apple kommer med et eller annet patentmas etter lansering ;p http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Pedion Lenke til kommentar
holvik Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Tynne, lette laptop'er med 11,6 og 13,3 tommers paneler høres bra ut. Fatter ikke hvorfor det skal vere nødvendig å ha en ramme på 2-3 cm rundt skjermen (ser iallefall slik ut på bildet i artikelen). Det ser ikke noe pent ut i det hele tatt, og det gjør selvsagt maskinen større. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Ikke noe macbook air kopi, selv om apple var først ute med tynne laptoper, så er det slik at ting blir smalere og smalere med tiden. Men man skal ikke se bort ifra at Apple kommer med et eller annet patentmas etter lansering ;p http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Pedion og i nyere tid http://en.wikipedia.org/wiki/Dell_Adamo Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Godt å se at det endelig kommer noe slankt til oss som ikke har lyst på OSX og middelmådig maskinvare. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Da ble jeg plutselig veldig usikker på bestillingen jeg har inne på macbook air 13"... Forventa ikke disse før til neste år en gang. Lenke til kommentar
Del Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Om så produktene knuser Mac på alt, så kommer den samme gjengen til å bla opp for nye produkter fra Apple. Blir spennende å se hvor mye interesse det egentlig er for disse maskinene, leverandørene har ikke akkurat sprunget ned dørene til Intel for å komme i gang med produksjonen. Blir det en suksess, så vil nok mange følge etter, litt som da Asus testet ut nettbøker. Lenke til kommentar
cfg Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Da ble jeg plutselig veldig usikker på bestillingen jeg har inne på macbook air 13"... Forventa ikke disse før til neste år en gang. Såfremt du ikke bestilte den kjipeste av Macbook Air 11" så vil du ikke oppleve noe spesielt verditap hvis du ender opp med Macen. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Da ble jeg plutselig veldig usikker på bestillingen jeg har inne på macbook air 13"... Forventa ikke disse før til neste år en gang. Såfremt du ikke bestilte den kjipeste av Macbook Air 11" så vil du ikke oppleve noe spesielt verditap hvis du ender opp med Macen. Jeg kjøpte basismodellen av 13tommern da elkjøp kjørte 20% avslag for noen helger siden, er dog noen uker til jeg får den :/ Lenke til kommentar
cfg Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Basismodellen av 13" vil ikke ha noe spesielt verditap. Godt kjøpt, god laptop! Angrer du kan du returnere den innen 2 uker etter du fikk den uansett. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Snakker du om generelle verditap på PC-markedet? Jeg har hørt at Mac går mindre ned i verdi enn andre produkter, men jeg må skuffe dere at selv de fineste Apple-produktene går dramatisk ned i verdi etter selv en kort stund. Man kan ikke la seg lure av idiot-markedet (finn.no) versus det skikkelige markedet, for PC-markedet er splittet i to deler. Lenke til kommentar
Del Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Oops, du må ikke ta fra dem illusjonene. Tok en liten titt hos engadget, det ser ut til at vi får et rush av ultraportable fremover. Både HP og Acer skal være klare med alternativer. Lenke til kommentar
cfg Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Definer dem. Illusjon? Neppe, tenkte ikke på finn, selv om finn er en ganske så fin plass å få en god pris for en bærbar. Apple laptopper synker ikke nevneverdig dramatisk i verdi ift. "vanlige" laptopper. Folk er merkebevisste, og mange velger derfor apple, alle har ikke råd til ny apple og vil derfor kjøpe en brukt en for en 'litt mindre penge'. Usj, orker ikke mer apple vs <insert whatever> debatt - har begge deler men gamer stasjonær og apple laptop. Kommer nok til å kjøpe apple igjen ganske enkelt pga tastatur og pekeplate. Og har forøvrig en Android telefon. Best of all worlds. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Jeg er ikke interessert i en Apple versus resten - debatt heller. Jeg avslår bare påstanden din om at laptoper eller andre datamaskiner kan holde på sin verdi. Om man allerede har bestilt en Macbook Air så kan man enten returnere den innen 7 dager, eller så må man selge den momentant for en redusert pris. Om man velger å bruke den før man selger den, så går den fort fra 9000kr til 5000kr, og enda lavere. Endret 29. august 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Jeg kan fremdeles avbestille min, men tipper jeg ikke gidder. Prisen blir vel nok omtrent den samme uansett og det kommer alltid noe nytt og bedre "snart". Selv om jeg strengt tatt heller skulle hatt usb3 istedet for tordenbolten, finnes jo ikke en shait av utstyr til det :/ Endret 29. august 2011 av Xmir Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 har begge deler men gamer stasjonær og apple laptop. Kommer nok til å kjøpe apple igjen ganske enkelt pga tastatur og pekeplate. Og har forøvrig en Android telefon. Best of all worlds. word brother. had akuratt det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå