Gå til innhold

Kamptråd - Norge vs Island (EM-kvalik)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om vi ikke klarer å putte på annet enn straffer, har vi ingenting i EM å gjøre. Vi kommer til å bli pissa på av Danmark om vi ikke skjerper presisjonen. Hauger trenger forøvrig ikke skyte hver gang han er rettvendt og 25m fra mål.

 

Sant det, vi har bare putta på straffer vi.

 

I dag hadde vi nok av sjanser som skulle vært mål, men det måtte en straffe til for at vi skulle klare det. Sorry om jeg ødelegger gleden deres folkens, men det blir tungt mot Danmark.

 

Om vi ikke klarer å putte på annet enn straffer, har vi ingenting i EM å gjøre. Vi kommer til å bli pissa på av Danmark om vi ikke skjerper presisjonen. Hauger trenger forøvrig ikke skyte hver gang han er rettvendt og 25m fra mål.

Er dette din første titt på Landslaget i år?

 

Nei, vi har puttet flere pene mål i år. Men det er vel mer logisk å se på denne kampen, enn alle de tidligere kampene i år, om vi skal tenke på hva som kan forbedres til tirsdag.

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!TUSEN TAKK JOHN!!!!!!!!!JEG ELSKER DEG!!!!!!!!!!!!!! :D:dribble:

Du sa til meg en gang at du ikke elsket Carew. Kom følelsene dine tilbake når du så den høye mannen med de flotte øynene?

 

Uansett, helt enig. Synes vi alltid burde bruke Carew. Han er jo ekspert på å skape en ting per 10 kamp.

 

Men godt vi vant, selv om 1-0 er svakt med tanke på hvem vi møter. Danmark i Parken er greit mye hardere. Godt vi var Carew i det minste...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...