Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Drillo <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 FAEN SÅ DEILIG!!! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jadda! Det er gutta mine det! Carew og Moa Smiler fra øre til øre jeg. Fuck disse diskusjonene om Moa vs Carew. I Parken mot Danmark skal vi starte med begge på topp! Who's with me!? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg hadde tro på Carew når han kom inn. Men dette er faktisk en bra prestasjon det. Og spillemessig viser vi at det er noe på gang. Tjekkiakampen løy ikke. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Skuffende kamp, fornøyd med tre poeng. Hadde ikke krevd at Drillo skulle gått av, heller, forresten. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 JAAAAA Å HERREGUD FOR EN FØLELSE JEG HAR AKKURAT NÅ. BEDRE ENN SEX FY FAEN Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Som Petter Northug sa, bare med en liten vri; "DET E SÅ LÆTT! BARJNE-FOTBALL!!!!" JAAAAA! VI TOK ISLAND, VI TAR DANMARK, VI KNUSER PORTUGAL! EM HERE WE COME! (Føler at caps lock passer perfekt nå!) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 JAAAAA Å HERREGUD FOR EN FØLELSE JEG HAR AKKURAT NÅ. BEDRE ENN SEX FY FAEN AU! Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Tror neppe BH Riise kommer inn i laget igjen. Helt utrolig at vi ikke har brukt Tettey det siste året fast som indreløper på laget. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Makan til deilig seier, dårlig kamp, men vi har kontroll. Resultatet som var viktig, bring it Motherfuckings Danes! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Takk gud for innvandring!!! 6 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Carew er sjef. Heldig men for en helt. Endret 2. september 2011 av Everket Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Om vi ikke klarer å putte på annet enn straffer, har vi ingenting i EM å gjøre. Vi kommer til å bli pissa på av Danmark om vi ikke skjerper presisjonen. Hauger trenger forøvrig ikke skyte hver gang han er rettvendt og 25m fra mål. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Drillo Carew er sjef. Endret 2. september 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Om vi ikke klarer å putte på annet enn straffer, har vi ingenting i EM å gjøre. Vi kommer til å bli pissa på av Danmark om vi ikke skjerper presisjonen. Hauger trenger forøvrig ikke skyte hver gang han er rettvendt og 25m fra mål. Sant det, vi har bare putta på straffer vi. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Takk gud for innvandring!!! Heheheheh Lenke til kommentar
Everket Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg sliter med den logikken. Den som får mest poeng fortjener å gå til em, selv om vi bare scoret ett straffe mål mot island. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Om vi ikke klarer å putte på annet enn straffer, har vi ingenting i EM å gjøre. Vi kommer til å bli pissa på av Danmark om vi ikke skjerper presisjonen. Hauger trenger forøvrig ikke skyte hver gang han er rettvendt og 25m fra mål. Er dette din første titt på Landslaget i år? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Om vi ikke klarer å putte på annet enn straffer, har vi ingenting i EM å gjøre. Vi kommer til å bli pissa på av Danmark om vi ikke skjerper presisjonen. Hauger trenger forøvrig ikke skyte hver gang han er rettvendt og 25m fra mål. Sant det, vi har bare putta på straffer vi. I dag hadde vi nok av sjanser som skulle vært mål, men det måtte en straffe til for at vi skulle klare det. Sorry om jeg ødelegger gleden deres folkens, men det blir tungt mot Danmark. Om vi ikke klarer å putte på annet enn straffer, har vi ingenting i EM å gjøre. Vi kommer til å bli pissa på av Danmark om vi ikke skjerper presisjonen. Hauger trenger forøvrig ikke skyte hver gang han er rettvendt og 25m fra mål. Er dette din første titt på Landslaget i år? Nei, vi har puttet flere pene mål i år. Men det er vel mer logisk å se på denne kampen, enn alle de tidligere kampene i år, om vi skal tenke på hva som kan forbedres til tirsdag. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!TUSEN TAKK JOHN!!!!!!!!!JEG ELSKER DEG!!!!!!!!!!!!!! Du sa til meg en gang at du ikke elsket Carew. Kom følelsene dine tilbake når du så den høye mannen med de flotte øynene? Uansett, helt enig. Synes vi alltid burde bruke Carew. Han er jo ekspert på å skape en ting per 10 kamp. Men godt vi vant, selv om 1-0 er svakt med tanke på hvem vi møter. Danmark i Parken er greit mye hardere. Godt vi var Carew i det minste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå