Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Hva sa dere om John?!?!?!?!?!?!?! Hadde vært 3-0 nå uten han på banen. Men jeg var jo enig. haha, hvor var alle målene før han da? Idiot STEM FRP! 1 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Det bar da en voldsomt billig straffe? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Billig straffe, men fy faen så deilig. Straffen var soleklar. 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Soleklar straffe, utrolig dårlig av keeper. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hvem ville bytte ut Moa? Ehm. Mange kunne satt den straffen. er ikke så mange alternativer... Selvmotsigende much? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Hva sa dere om John?!?!?!?!?!?!?! Hadde vært 3-0 nå uten han på banen. Men jeg var jo enig. haha, hvor var alle målene før han da? Idiot STEM FRP! Hvorfor det? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg skjønner ikke at folk kan sette spørsmålstegn ved den straffen. Den var krystallklar. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Tenk hvis Kypros hadde scoret nå. hadde vært episk! Endret 2. september 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hvorfor det? Var bare en liten lignende blings tilbake til deg. 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hvem ville bytte ut Moa? Ehm. Mange kunne satt den straffen. er ikke så mange alternativer... Selvmotsigende much? nei. er ikke så mange man kunne byttet John inn for var det jeg mente. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Og der sank skuldrene til 4,8 millioner nordmenn! Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ginecólogo Necrolamedor, jeg heier på deg! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!TUSEN TAKK JOHN!!!!!!!!!JEG ELSKER DEG!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Mange dansker som bannes nå. 1 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 For en deilig seier, ikke den beste kampen av Norge, men får de 3 poenga, tross alt det som teller idag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! !!!TUSEN TAKK MOA!!!!!!!!!JEG ELSKER DEG!!!!!!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 ... Og så gleder vi oss til Danmarkkampen. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Kommer til å bli rundspilt av danmark! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå