Step_up Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!Hva sa dere om John?!?!?!?!?!?!?! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Finn frem SPRITEEN!! 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Hva sa dere om John?!?!?!?!?!?!?! Hadde vært 3-0 nå uten han på banen. Men jeg var jo enig. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Det ble det ikke!!! :D: JA! Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!Hva sa dere om John?!?!?!?!?!?!?! Jeg sa at han er verdens beste, og Messi-god. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 et kjempeviktig mål, heia Carew og Moa Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hvem ville bytte ut Moa? Ehm. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Carew skapte mer etter 2minutter enn mange etter 80minutter haha! 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Billig straffe, men fy faen så deilig. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 neida, vi skal vinne dette...vi kan fremdeles vinne, så hva er det du babler om? Det du skrev i forrige kamptråd når folk ville ha Moa fra start neste kamp, og ikke Carew. Altså, jeg er frekk og sarkastisk. Nå sa jeg ikke det. og det vet du og hvis du leser innlegget mitt før du skriver hva jeg har sagt... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Nå fikk jeg plutselig en følelse av å ta gleden på forskudd Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ikke la íslendingarnar fucke det opp nå! Kom igjen guttaaaaaaaaaaa! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Hva sa dere om John?!?!?!?!?!?!?! Hadde vært 3-0 nå uten han på banen. Men jeg var jo enig. haha, hvor var alle målene før han da? Idiot Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hvem ville bytte ut Moa? Ehm. Mange kunne satt den straffen. er ikke så mange alternativer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå