""" Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Verdens beste spiller skal inn! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Han sa ikke sandnes-Ulf? :!: Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Carew er så kvalmt ræva. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Nei, han sa Sandnes-Ulf Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Carew er så kvalmt ræva. eller ikke. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Vi må da kunne få det jævla målet vi trenger. Har hatt nok sjangser til å fortjene et mål. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg begynner å innse at dette ikke går veien. Resultatet som står nå er resultatet etter 90 minutter. Nå må vi vinne mot Danmark på tirsdag, det tror jeg ikke kommer til å bli lett. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Huseklepp. Ut! Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Huseklepp har vært god i dag. Er ikke Tarik med i troppen? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Skjønner ikke helt hvorfor ikke Huseklepp ikke prøver å gå fremover, istedetfor å gå sideveis hele tiden. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Huseklepp har desverre vært ræva i kveld. Løper inn i trøbbel igjen så snart han er fri. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Carew er så kvalmt ræva. eller ikke. Nei vel, han er verdens beste. Jeg tror jeg er enig med deg, han er nesten Messi-god. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 neida, vi skal vinne dette...vi kan fremdeles vinne, så hva er det du babler om? Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Nesten? Har ER Messi-god. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Carew er så kvalmt ræva. eller ikke. Nei vel, han er verdens beste. Jeg tror jeg er enig med deg, han er nesten Messi-god. ? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) neida, vi skal vinne dette...vi kan fremdeles vinne, så hva er det du babler om? Det du skrev i forrige kamptråd når folk ville ha Moa fra start neste kamp, og ikke Carew. Altså, jeg er frekk og sarkastisk. Endret 2. september 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Drillo:Vinner vi ikke dette, så kan du like godt gå av! Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hva sa jeg? Carew er Messi-god! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå