Step_up Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Nei, fordi Norge sækker på U-nivå. og det er det ingen unnskyldning for all den tid Island gjør det så bra... Og Drillo klarer selvfølgelig å ta ut en venstreback til å spille ving. da kunne han like gjerne tatt med Holmvik. det finnes definitivt spillere som kan gjøre en bedre jobb der enn Parr, som f.eks PVM! Btw Drillo, hvis vi ikke kvaller oss så kan du dra deg vekk fra landslaget. Den eneste grunnen til at du er her er resultatene! Jeg tar forbehold om at Parr kan ha griseflaks, så hvis han har en involvering som fører til mål, bare glem at jeg skrev dette her. for han er back og ikke ving. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Fått fiksa nå, så nå blirre kamp! Faens klar! Jeg som skulle tilby deg at jeg gikk og kjøpte meg pizza og gav deg koden, mot at du plusset samtlige av mine innlegg Endret 2. september 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) KOM IGJEN NORGE! NÅ VINNER VI! Drillo:Best for deg at vi vinner!!!!!! Endret 2. september 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 VG Live fornekter seg aldri: 90 Kampen er i gang Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Var litt skummelt med skuddet til Gíslason i begynnelsen, men nå begynner det å komme seg. Mer presisjon i pasningene og skuddene så har vi ledelsen! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Synes vi har kommet godt i gang. Island var farlig frempå i starten, men vi har tatt kontroll nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Enorm stemning på Ullevaal, da! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Parr har levert ekstremt solide dødballer i dag. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Nei, fordi Norge sækker på U-nivå. og det er det ingen unnskyldning for all den tid Island gjør det så bra... Og Drillo klarer selvfølgelig å ta ut en venstreback til å spille ving. da kunne han like gjerne tatt med Holmvik. det finnes definitivt spillere som kan gjøre en bedre jobb der enn Parr, som f.eks PVM! Btw Drillo, hvis vi ikke kvaller oss så kan du dra deg vekk fra landslaget. Den eneste grunnen til at du er her er resultatene! Jeg tar forbehold om at Parr kan ha griseflaks, så hvis han har en involvering som fører til mål, bare glem at jeg skrev dette her. for han er back og ikke ving. PvM har jo knapt spilt en kamp på over et halvt år. Parr spiller fast på venstrekanten i Crystal Palace, ser ikke helt problemet. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 ja, men vi vet hvilke kvaliteter PVM besitter. en fremragende god fotballspiller. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 hør hvilken sang de bruker. shalalalalalala, ååååh Rosenborg.shalalalalalala, ååååh Rosenborg. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Grindheim sparket seg selv i foten. haha! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Stakars Magnússon, blir buet på hver gang han skal spille ut ballen. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Parr:WTF?!?!?!?!?!?!?!?!?! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 bra med sjangser nå , bare fån inn i mål nå Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Kan ikke si Parr forsvarer plassen til nå... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Mye "fine" innlegg fra Parr i dag. Få inn Braathen da.. 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Braathen burde startet. men men, han kan ihvertfall komme inn med fart i andre omgang. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Bra spill, men vi sløser bort ballen for mye i siste ledd. I denne kampen får vi målene omsider, men det spørs bare om 45 min til holder. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Carew og Braathen varmer opp. Sistnevnte håper jeg kan gjøre en forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå