Gå til innhold

Kamptråd - Norge vs Island (EM-kvalik)


Latias

Anbefalte innlegg

Nei, fordi Norge sækker på U-nivå.

 

og det er det ingen unnskyldning for all den tid Island gjør det så bra...

 

Og Drillo klarer selvfølgelig å ta ut en venstreback til å spille ving. da kunne han like gjerne tatt med Holmvik. det finnes definitivt spillere som kan gjøre en bedre jobb der enn Parr, som f.eks PVM!

 

Btw Drillo, hvis vi ikke kvaller oss så kan du dra deg vekk fra landslaget. Den eneste grunnen til at du er her er resultatene!

 

Jeg tar forbehold om at Parr kan ha griseflaks, så hvis han har en involvering som fører til mål, bare glem at jeg skrev dette her. for han er back og ikke ving.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, fordi Norge sækker på U-nivå.

 

og det er det ingen unnskyldning for all den tid Island gjør det så bra...

 

Og Drillo klarer selvfølgelig å ta ut en venstreback til å spille ving. da kunne han like gjerne tatt med Holmvik. det finnes definitivt spillere som kan gjøre en bedre jobb der enn Parr, som f.eks PVM!

 

Btw Drillo, hvis vi ikke kvaller oss så kan du dra deg vekk fra landslaget. Den eneste grunnen til at du er her er resultatene!

 

Jeg tar forbehold om at Parr kan ha griseflaks, så hvis han har en involvering som fører til mål, bare glem at jeg skrev dette her. for han er back og ikke ving.

 

 

PvM har jo knapt spilt en kamp på over et halvt år. Parr spiller fast på venstrekanten i Crystal Palace, ser ikke helt problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...