Helgis22 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Regner med seier! Island har sagt selv at de skal fokusere på å vinne EM-U21 og derfor endret litt på EM-laget. De har også sagt at selv om de ikke satser, så vil de gjøre alt de kan for å vinne. Det viktigste for meg er å vinne mot Danmark! Etter all dies dritt slenging så fortjener de ett slag i tryne :-D Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Regner med seier! Island har sagt selv at de skal fokusere på å vinne EM-U21 og derfor endret litt på EM-laget. De har også sagt at selv om de ikke satser, så vil de gjøre alt de kan for å vinne. Det viktigste for meg er å vinne mot Danmark! Etter all dies dritt slenging så fortjener de ett slag i tryne :-D har de i det hele tatt en sjanse? nå burde da Norge klart å kvalifisere seg til ungdomsmesterskapene og få resultater der. Ihvertfall hvis Island tror de har en sjanse... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Nei, fordi Norge sækker på U-nivå. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Kanskje noen her kan hjelpe. Jeg skal på jobb i kveld og håpte å se kampen på en stream. Noensom vet hvor dem selger kampen online? Jeg sitter under en fransk proxy, så dem må tillate at jeg kobler til med fransk IP. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Carew bør ikke starte i en 4-5-1, det er rett og slett dumskap som sånt skjer. Men om (noe jeg ikke tror kommer til å skje) Norge går ut i en 4-4-2, så tror jeg Carew og Moa sammen kunne fungert veldig bra. Da kunne Carew dratt av spillere og gitt Moa mye rom til å spille i. Men det blir vel en 4-5-1, og da vil jeg se Moa på topp med Huseklepp og Braaten på kantene, og de kan bli med frem i angrep i en 4-3-3, det tror jeg det kan bli festfotball av. Bare håper at Braaten har dagen, han er så veldig opp og ned, men en fantastisk spiller når han har dagen. Er optimistisk jeg, tror vi vinner med 2-3 mål Heia Norge! Hurra hurra Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Tror dette blir lagoppstillinga: Rune Almenning Jarstein - Tom Høgli, Kjetil Wæhler, Brede Hangeland, Espen Ruud, - Erik Huseklepp, Alexander Tettey, Henning Hauger, Christian Grindheim, Jonatan Parr - Mohammed Abdellaoue. Endret 2. september 2011 av Snerk Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Kan ikke Parr spille på venstre flanken? Men det blir nok han eller Braaten som kommer inn for Gamst, så du er nok ikke langt unna sannheten der nei. Burde holde til å slå Island det Eneste jeg ikke er helt overbevist om der er Tetty, har vi ikke et bedre alternativ enn han? Han har til gode å imponere meg med flagget på brystet... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Den oppstillingen er nok ganske nære fasiten. Drillo har blant annet sagt at Ruud og Parr skal ta venstresiden. Blir spennende å se hvem som vokter buret. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Eneste Braathen Kanskje. Når det er en spiller som er bedre enn de fleste andre der på midtbanen, kan de ikke bare la ham fortsette å være innbytter hver gang. Det blir for urettferdig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Nå er det Ullevaal for min del. Kom igjen Norge! Satser på 2-1. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Nei, fordi Norge sækker på U-nivå. og det er det ingen unnskyldning for all den tid Island gjør det så bra... Og Drillo klarer selvfølgelig å ta ut en venstreback til å spille ving. da kunne han like gjerne tatt med Holmvik. det finnes definitivt spillere som kan gjøre en bedre jobb der enn Parr, som f.eks PVM! Btw Drillo, hvis vi ikke kvaller oss så kan du dra deg vekk fra landslaget. Den eneste grunnen til at du er her er resultatene! Endret 2. september 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Mine innlegg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Hei hå, la oss gå. Hmmm... er det noen som har en Sumo å låne bort eller Big One-kode eller et eller anna. Dama får besøk av ei venninne, så da er det utelukket med fotball på TV'n. Føffaen! Edit: Got trolled Endret 2. september 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Noen som har en big-one kode eller en sumo til låns? PM Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Sendt deg PM, shurgis. edit: sry, necrolamehumidor, Shurgis fikk min fordi... han heier på riktig lag. Yeah. Endret 2. september 2011 av Leo_Khenir 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=EGcX7jr-q6w Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Forventer nothing less than overkjøring idag! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Fått fiksa nå, så nå blirre kamp! Faens klar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå