Step_up Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Starter Carew så er det latterlig at Drillo fikk nye år, men regner med at Drillo ser hva Moa gjør i Tyskland disse dager. Tror på seier, til og med 3-0 (tatt i betraktning at Moa starter) ja det er latterlig at Drillo fikk nye år, men ihvertfall ikke fordi han velger å starte med Norges største profil som har scoret 10+ mål i PL over flere sesonger! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Elsker du Carew eller noe? Hva faen har statistikk og si? Skal vi starte med Henning Berg for at han har spilt 100 kamper for Norge? Carew er pdd for dårlig for oss. Det må snart du klare og presse inn i hodet ditt. Bare se på Brasil, de var tøffe nok til å ikke la Ronaldinho spille pga han ikke passet inn, og han er 1000 ganger bedre enn Carew noen gang var. 3 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 ja det er latterlig at Drillo fikk nye år, men ihvertfall ikke fordi han velger å starte med Norges største profil som har scoret 10+ mål i PL over flere sesonger! Er du latterlig eller!? Drillo er tidenes norske landslagstrener, så at han får nye år skulle bare mangle. At han ikke starter med Carew er jo selvsagt. Han har jo ikke spilt kamper på månedsvis og så har vi en Moa som STORSPILLER i Hannover og scorer 2 når han sist fikk sjangsen på landslaget. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Elsker du Carew eller noe? Hva faen har statistikk og si? Skal vi starte med Henning Berg for at han har spilt 100 kamper for Norge? Carew er pdd for dårlig for oss. Det må snart du klare og presse inn i hodet ditt. Bare se på Brasil, de var tøffe nok til å ikke la Ronaldinho spille pga han ikke passet inn, og han er 1000 ganger bedre enn Carew noen gang var. Brasil og Norge har helt forskjellige spill. Og som Drillo jeg vil ikke avskrive Carew helt. Jeg tror han kommer inn en gang i løpet av kampen, hvis det står og vipper en eller andre veien. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Liker ikke at Drillo sier at det er en sannsynlighet for at Moa spiller. Da har han sikkert Carew i tankene enda. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Er du latterlig eller!? Drillo er tidenes norske landslagstrener, så at han får nye år skulle bare mangle. At han ikke starter med Carew er jo selvsagt. Han har jo ikke spilt kamper på månedsvis og så har vi en Moa som STORSPILLER i Hannover og scorer 2 når han sist fikk sjangsen på landslaget. Nei er ikke det. At han er tidenes norske landslagstrener, skal da overhodet ikke ha noe med om han får nye år. Det bør ikke være så selvsagt. er enig i at Moa bør starte, så får man heller bytte inn Carew hvis man får problemer som man fikk mot Danmark... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Nei er ikke det. At han er tidenes norske landslagstrener, skal da overhodet ikke ha noe med om han får nye år. Det bør ikke være så selvsagt. Du har en helt forskrudd tankegang. Mellom 1990 og 98 presterte landslaget vårt det meste, til og med å være ranket som nummer to i verden. Etter Drillo ga seg, så gikk ting til helvette. Drillo kommer tilbake i 2009 og presterer IGJEN. Vi er langt oppe på rankingene, og ligger an til å endelig nå et mesterskap igjen. Skjønner ikke hvorfor han ikke skal få fortsette... At han ikke spiller attraktiv fotball får så være. Det viktigste er at vi vinner fotballkamper. Jeg vil heller se Drillo-fotball, enn et Norge som prøver å leke Barcelona og tape 1-5 mot Litauen. Skjønner ikke hva du har imot Drillo. 3 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Elsker du Carew eller noe? Hva faen har statistikk og si? Skal vi starte med Henning Berg for at han har spilt 100 kamper for Norge? Carew er pdd for dårlig for oss. Det må snart du klare og presse inn i hodet ditt. Bare se på Brasil, de var tøffe nok til å ikke la Ronaldinho spille pga han ikke passet inn, og han er 1000 ganger bedre enn Carew noen gang var. Elsker ikke Carew fordi jeg setter pris på han som fotballspiller. jeg har ikke snakket om statistikk, jeg har bare dratt inn ett viktig poeng som hvorfor Carew er landslagsspiller(som å binde opp spillere og vinne dueller) og når man har 10+ mål i PL, da er man en god fotballspiller. Langt i fra. holder han seg i bra form, da er han mer enn god nok. Bare Carews nærvær gjør at motstanderne må tilpasse seg og åpner rom. Og er han i noenlunde form, da er det ikke måte på. da binder han opp flere spillere, åpner rom og vinner dueller i hytt og pine...Og da scorer han gjerne og...Og ikke bruk uttrykk som presse inn i hodet. det er så i grenseland at det er på helt ytterst på kanten. du balanserer på en knivsegg. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Nei er ikke det. At han er tidenes norske landslagstrener, skal da overhodet ikke ha noe med om han får nye år. Det bør ikke være så selvsagt. Du har en helt forskrudd tankegang. Mellom 1990 og 98 presterte landslaget vårt det meste, til og med å være ranket som nummer to i verden. Etter Drillo ga seg, så gikk ting til helvette. Drillo kommer tilbake i 2009 og presterer IGJEN. Vi er langt oppe på rankingene, og ligger an til å endelig nå et mesterskap igjen. Skjønner ikke hvorfor han ikke skal få fortsette... At han ikke spiller attraktiv fotball får så være. Det viktigste er at vi vinner fotballkamper. Jeg vil heller se Drillo-fotball, enn et Norge som prøver å leke Barcelona og tape 1-5 mot Litauen. Skjønner ikke hva du har imot Drillo. Mener du at pga det du skriver at Drillo bør være landslagstrener, så er det du som har en forskrudd tankegang(du balanserer og på en knivsegg med å skrive det. Du bør da vite dette.). Selv om Drillo leverte gode resultater, så betyr ikke det at det ikke er folk som passer bedre til å lede landslaget(SOM kan levere resultater). Ikke bare er den ikke noe videre å se på, men det er lett å komme opp i kamper som den mot Danmark hvor vi slavisk fulgte Drillos taktikk og possession er mye lettere å spille og det er enkelte elementer i Drillos taktikk som er direkte hemmende når man kommer opp i situasjoner hvor det ikke er så mange pasningsalternativer. Det er da overhodet ingen som har sagt ett ord om Barcelona! ei heller om å tape 1-5 mot Litauen. det er ikke bare jeg som er kritisk til Drillo og jeg er heller ikke alene om å mene dette. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Elsker du Carew eller noe? Hva faen har statistikk og si? Skal vi starte med Henning Berg for at han har spilt 100 kamper for Norge? Carew er pdd for dårlig for oss. Det må snart du klare og presse inn i hodet ditt. Bare se på Brasil, de var tøffe nok til å ikke la Ronaldinho spille pga han ikke passet inn, og han er 1000 ganger bedre enn Carew noen gang var. Elsker ikke Carew fordi jeg setter pris på han som fotballspiller. jeg har ikke snakket om statistikk, jeg har bare dratt inn ett viktig poeng som hvorfor Carew er landslagsspiller(som å binde opp spillere og vinne dueller) og når man har 10+ mål i PL, da er man en god fotballspiller. Carew kom til Villa i 07 og var derfrem mot i vår. Slik jeg husker det gjorde han det bra de 3 første sesongene før den siste sesongen plaget hab med mye skader. I stoke fikk han 10 kamper og 1 mål, mens i West Ham har han enda tilgodes å score. I tillegg har han 1 mål i løpet av 3 år på landslaget. Hvis denne mannen starter foran Moa kan vi faen i VM. Carew er ikke lenger mannen for jobben. Si hva du vil, men vi vinner ikke fotballkamper uten mål. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Det målet han scoret for Stoke var forøvrig det eneste målet han scoret i fjor. Scoret ikke på høsten når han fortsatt var i Villa, og der hadde han 10(4) kamper. Klar indikasjon på at han er over the top. Det sier litt når han først blir lånt ut, deretter sluppet på free, før det går laaang tid før han finner seg ny klubb. Og da attpåtil West Ham, som rykket ned. Jeg og likte Carew som fotballspiller tidligere, men karrieren hans er nok på siste verset. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg var også en av de som digget Carew. Spesielt fra den tida da han var i Lyon. På den tiden var han en av verdens beste spisser, uten tvil. Hælsparket mot Real Madrid er noe av det sykeste som er gjort på Santiago Bernabeu. Målet snakker for seg: http://www.youtube.com/watch?v=0RPvrepH-Ac En flott skrytevideo: http://www.youtube.com/watch?v=9RMQP-C0ADc Carew var rett og slett jævlig god før. Nå er han rævva, og derfor må Moa starte for Norge. Er det så vanskelig, Step_up? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Elsker du Carew eller noe? Hva faen har statistikk og si? Skal vi starte med Henning Berg for at han har spilt 100 kamper for Norge? Carew er pdd for dårlig for oss. Det må snart du klare og presse inn i hodet ditt. Bare se på Brasil, de var tøffe nok til å ikke la Ronaldinho spille pga han ikke passet inn, og han er 1000 ganger bedre enn Carew noen gang var. Elsker ikke Carew fordi jeg setter pris på han som fotballspiller. jeg har ikke snakket om statistikk, jeg har bare dratt inn ett viktig poeng som hvorfor Carew er landslagsspiller(som å binde opp spillere og vinne dueller) og når man har 10+ mål i PL, da er man en god fotballspiller. Carew kom til Villa i 07 og var derfrem mot i vår. Slik jeg husker det gjorde han det bra de 3 første sesongene før den siste sesongen plaget hab med mye skader. I stoke fikk han 10 kamper og 1 mål, mens i West Ham har han enda tilgodes å score. I tillegg har han 1 mål i løpet av 3 år på landslaget. Hvis denne mannen starter foran Moa kan vi faen i VM. Carew er ikke lenger mannen for jobben. Si hva du vil, men vi vinner ikke fotballkamper uten mål. du leste ikke resten av innlegget altså? selvfølgelig så trenger vi ikke gi faen i VM om Carew starter. han er en god mann å ha der, men som jeg sa i innlegget du siterer her som du åpenbart ikke har lest nok av, så sa jeg at Moa bør starte... Carew var rett og slett jævlig god før. Nå er han rævva, og derfor må Moa starte for Norge. Er det så vanskelig, Step_up? Han er ikke rævva selv om han er ute av form. Er det så vanskelig, Step_up? ????????? er det så vanskelig å lese hele innlegg før du skriver svar til andre? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Trenger ikke å lese et innlegg før man svarer deg. Du har uttrykket deg om dette i lengre tid og jeg vet nå hvordan du ser på Carew. Punktum 1 Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Begynner å glede meg til kamp nå. Regner med det blir en stillingskrig med få sjangser og enda færre mål. Tipper 1-0. Små marginer vil sikker avgjøre det. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) J.A Riise spiller ikke, hvem vil dere se på backen? Håvard Nordtvedt, Jonathan Parr eller noen andre? Endret 1. september 2011 av laurell Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg vil ha Parr på backen og kanskje Braathen eller Tarik på kanten. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Trenger ikke å lese et innlegg før man svarer deg. Du har uttrykket deg om dette i lengre tid og jeg vet nå hvordan du ser på Carew. Punktum Du har jo tydeligvis ikke lest innleggene mine og du viser tydelig på det siste innlegget at du ikke vet det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Parr på backen. Nest beste alternativet våres. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Forventer at vi vinner denne. Da er også presset i Parken klart mindre. Come on! Moa scorer hvis han starter, noe han selvsagt skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå