Gå til innhold

Kamptråd - Norge vs Island (EM-kvalik)

Latias

Anbefalte innlegg

Braaten er perfekt å dytte innpå mot slutten når motstanderen er sliten, det samme med Carew.

Å la de spille hele kampen tror jeg faktisk er en dårlig idè.

Starter man med Carew betyr det at vi spiller med en spiss som da blir target man. På slutten idag hadde han spillere rundt seg i angrep og da blir det mye farligere.

Word.

Sinnsykt deilig å vinne i går, selv om det ikke var noen god match. Seier endte med fyll. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drillo:Vinner vi ikke dette, så kan du like godt gå av!

Herregud, hold ting litt saklig da.

Norge styrte kampen fra 10.min og ut. 3-4 store målsjanser mot et Island som lå ekstremt tett og kompakt med sine to "firere". Det er godkjent med 3-4 store sjanser.

Hvis du er så resultatorientert tyder ting på at du ikke kan mye om fotball.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Norges dårligste var uten tvil Henning Hauger. Han fikk ikke til noe som helst...

Du kødder? Så du kampen...?

Er mange meninger om denne kampen. Alle jeg så kamp med var enige om at Huseklepp var svak og Tettey var god, Nettavisen ga begge lik børsscore. BA (bergensavisen) ga oxo dårlig børsscores.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Huseklepp var god ved ett par anledninger i 1. omgang. Resten av kampen så det ut som han hadde strøm i foten. Han er dog ekkel å ha med å gjøre for motstanderen pga farten sin, og er ett uromoment uansett hvor dårlig dag han har.

At Huseklepp får like god karakter som Tettey blir tull, Tettey var en av de beste på banen, om ikke den beste.

Lenke til kommentar

Danmark kampen kan ses på VG nett for kr 159.

Hahah! For en latterlig høy pris.

Men hvordan skal man ellers få sett kampen? Det er jo et engangsbeløp.

Tar ikke sjansen på noe gratis stream som kanskje ikke virker når kampen begynner.

Hvor mange var det ikke som slet med den El Clasico-kampen VGnett viste (den som endte 5-0 til Barca)? Hvor mange var det ikke som fikk pengene igjen?

Aldri i verden om jeg kunne fått meg til å betalt kr *159* for EN kamp. Til sammenligning koster et sumo-abonnement 199,- per måned. Da kan du se ALT av Premier League samt de andre fotballkampene tv2 viser, som Tippeliga osv. Tar jeg ikke helt feil blir det fort snakk om nesten 100 kamper tilgjengelig. Da er 159,- for EN kamp en sinnsyk blodpris. Bruk heller pengene på tre pils på den lokale puben og se kampen der.

Edit: Fy faen, 159 kroner for en kamp, som må streames, det er så innihelvetes dyrt, det. De billigste kampbillettene kostet DKK 230. Da får man komme inn på stadion og se.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Drillo:Vinner vi ikke dette, så kan du like godt gå av!

Herregud, hold ting litt saklig da.

Norge styrte kampen fra 10.min og ut. 3-4 store målsjanser mot et Island som lå ekstremt tett og kompakt med sine to "firere". Det er godkjent med 3-4 store sjanser.

Hvis du er så resultatorientert tyder ting på at du ikke kan mye om fotball.

selv om jeg fokuserer mye på resultatet(noe det er mange grunner til), så betyr jo ikke det at jeg ikke kan mye om fotball :roll: . Dummeste jeg har hørt. og jeg er saklig. selv om vi hadde en del sjanser, så hadde vi bare ett mål. er enig med Rekdal, byttene burde kommet før. vi må/bør jo kvalifisere oss uansett, men Drillo har uansett ingen andre ting å bidra med enn resultater. det er den eneste grunnen til at han er der! Vi håper jo uansett at vi klarer kvalliker på fast basis, men Drillo har ingenting annet på landslaget å gjøre enn å kvalifisere oss og å ta oss så langt som mulig(uansett hvor sykt det var at han fikk bli lenger enn denne perioden).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...