Delvis Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Tror vi kommer til å gjøre en bra kamp i Danmark nå etter dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Nei, vi har puttet flere pene mål i år. Men det er vel mer logisk å se på denne kampen, enn alle de tidligere kampene i år, om vi skal tenke på hva som kan forbedres til tirsdag. Denne kampen hadde vi så å si stålkontroll defansivt. Som er viktig mot Danmark. Så spørs det om Riise kommer tilbake mot danskene,så blir det større kvalitet på innleggene også. Husekleppen hadde ikke dagen, men var kun på sistetouchet han ble uheldig. Denne kampen handlet kun om å vinne, intet mer, intet mindre. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Riise er tilbake på tirsdag. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Detvar ingen som spilte spesielt dårlig. Paradoksalt nok var det vel Moa som skuffet mest, men berget seg da med straffen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jadda! Det er gutta mine det! Carew og Moa Smiler fra øre til øre jeg. Fuck disse diskusjonene om Moa vs Carew. I Parken mot Danmark skal vi starte med begge på topp! Who's with me!? Carew kan komme inn etter andre omgang hvis vi trenger scoring. Vi kommer til å trenge fem på midten mot Eriksen og co. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Har ikke sett situasjonen i reprise, var Hangeland nær frisparket til Parr? LSK-duden i Island-målet skulle ha vært utvist 2-3 ganger, makan til drøying. At han ikke fikk gult engang var bare helt latterlig. Karma at han gir bort straffe mot slutten. Jeg skal krype til korset som påstod at Carew ikke hadde noe å gjøre på landslaget, i dag var han stor etter innhoppet. Og Moa. Fy faen, for en spiller! Senket Island borte, og jammen meg gjør han det ikke hjemme også! Han kommer til å bli stor. Ellers var det fantastisk stemning på Bendit, resten av stadion var så som så. Frustrerende kamp mtp. uttelling, men resultatet er ubeskrivelig deilig. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Korrekt offside. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 makan til drøying. At han ikke fikk gult engang var bare helt latterlig Han fikk det, i en rimelig absurd situasjon, nemlig under det første byttet til Island. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Korrekt offside. Liverpool-fansen er ikke enig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Det var korrekt offside, jo. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Har ikke sett situasjonen i reprise, var Hangeland nær frisparket til Parr? Det som gikk inn? Nei. Men det er irrelevant da han var med i spillet og kunne forstyrre keeper i situasjonen. Korrekt dømt. Norge er klart best i dag og vinner fortjent. Utrolig deilig at scoringen endelig kom. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Korrekt offside. Liverpool-fansen er ikke enig. Sant det. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 makan til drøying. At han ikke fikk gult engang var bare helt latterlig Han fikk det, i en rimelig absurd situasjon, nemlig under det første byttet til Island. Synes egentlig det var ganske greit, da brukte ikke dommeren ekstra tid på gult kort for uthaling av tid. Men bedriver spillere (keepere) uthaling av tid gjennom hele kampen, bør det gule kortet komme fram før 78. min. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Rekdal fortsetter å fiske etter kandidatur som neste landslagsjef "byttene kom 15 min for seint". En merker seg forøvrig at landslagets "sorte firer" markerer seg i det offensive spillet (Moa, Tetty, Braathen, Carew) Endret 2. september 2011 av groenn Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Tettey var god i dag, synest han bidro med mykje på midten. Carew og Braaten gjorde det dei skulle, men begge er ganske variable på landslaget. Frå det geniale til det tragiske. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Synes vi har bra kontroll i kampen og klarer å presse Island hardt til tider, men det skulle da også bare mangle? Burde være plankekjøring å knuse Island hjemme. Jeg synes det virket som de ble undervurdert, og at angriperne våre ville gjøre alt på egenhånd fordi det skulle være så lett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Glem Scrubs,HIMYM,Mot i Brøstet osv, jeg vil se Braaten i 30 minutter. Makan til latter den mannen kan fronte med sin holdning. Er så gøy. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hvorfor nevner du bare ræva serier? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Fordi jeg kjenner mitt publikum. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Skulle akkurat til å nevne holdninga til Braathen selv, fyren ser så "smooth" og avslappa ut hver gang han vinner ballen at han nesten er arrogant. men det skulle da også bare mangle? Burde være plankekjøring å knuse Island hjemme. Island er langt bedre enn det poengene deres og FIFA-rankingen tilsier, pluss at de hadde et par sterke spillere ute. Ja vi er bedre enn de, men det hjelper lite hvis man ikke klarer å produsere sjanser. Endret 2. september 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå