audunms Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 HTC har laget en egen mobil for deg som er sosial døgnet rundt. Test: HTC Cha Cha Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Begynner jaggu meg å bli god kveld norge kvalitet på anmeldelsene her. Kjedelig og platt, terningkast 5. Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 hvorfor leser du android annmeldelser 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Det har jeg sagt lenge Lilac1, men det viser seg at de fleste er uenig. "DUnder middels dekning og lydkvalitet" Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Syntes det var en grei test jeg.. Men telefonen likte jeg ikke.. Ikke at jeg så meg som selv som endel av målgruppen for telefonen heller.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 En telefon med fulltastatur, og så presterer de å ha touchnapper under skjrmen til de viktigste knappene, og glemmer kameratast - selv om det er åpenbart at fjortizz-målgruppen til denne telefonen er veldig glad å ta bilder av hverandre hele tiden, og ikke minst seg selv i speilet, med trutmunn, Lenke til kommentar
linux-fan Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Må igjen trekke frem ganske gamle Nokia N900 (Maemo) som har facebook godt integrert, men chat funskjon, status og facebook widget. Sender mindre SMS nå og meldinger kommer frem slik som man mottar SMS. Også trykkskjerm og fult tastetur her, men norsk tegnsett. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Helt latterlig. Skal dette liksom selge nå? Facebook? Og så ekstremt stygg også! Mulig jeg ligger et år forran folk flest, men jeg hadde ikke tatt i mot den om det hadde blitt kastet etter meg! Edit: chahca? Å herre min skaper... IKT-lærlingene fikk en uke på seg til å designe en mobil? "jaja, kan funke den." Endret 4. september 2011 av 2ball_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg