TheSoapmaker Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Heihei! Jeg lurer på om det er mulig å kjøre PS2-spill på PS3 Slim 320 gb? Jeg har googla litt rundt, men finner bare artikler fra 2009-10. Så er det noen som veit om det har kommet noen oppdatering på det, slik at det funker? Har hørt no rykter om at det skulle funke. Er bare litt forsiktig med å prøve fordi jeg er ekstremt noob er redd for å "ødelegge" ps'en Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Det skal vist fungere med PS1 spill,men ikke PS2 da bare 60gb versjonen som ble selgt i europa støtter ps2 spill. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hehe, så lenga plata er hel, så er det ingen problem å prøve den i din ps3, men du vil ikke kunne spille spillet som er på den, det kommer du aldri til å kunne uansett hvilke oppdateringer du får Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Jaja.. Da får jeg dra fram PS2 igjen da Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Oops! Glemte noe ekstremt viktig! Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå