Gå til innhold

L4r5 sin funserver


Anbefalte innlegg

Hva med Meymaneh - Moskva eller Irkutsk - Kathmandu?

Sånn at vi knytter sammen nord og sør?

Evt. 2 andre byer som er nærmest mulig hverandr

Det ligger i planene noe sånt. I tillegg har jeg fullført den transibirske jernbane nå. Og da tenkte jeg å fortsette den fra Vladivostok og over til Japan. Grave meg sørover og innom de byene jeg har nevnt tidligere før jeg knytter den til Kathmandu. Da har vi en fin rundbane.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minecraft, kjøpt og betalt. Noen som eier noen kule servere her?

Om du ser i kategorien i seg selv er det flere åpne servere du kan besøke og bli med på. Igjen må vi få presisere at denne serveren er invitasjon, kun invitasjon for å kunne få bli med. Da hjelper det ikke å legge igjen hint i desperate forsøk på å mase seg til en invitasjon. :)

Lenke til kommentar

Lol. Så søtt. Bare de store forumgutta får bli med:3 Haha

Har nok lite med hvor store gutta er, det har heller noe med at ingen skal ødelegge alt vi har bygget og at vi skal ha god stemning på serveren...

Det er bare 1 person som skal til for å ødelegge mye av det vi har bygget.

Det er utopi på serveren, slik forblir det forhåpentligvis :)

Lenke til kommentar

Nommen, jeg er definert som en av de "store" gutta :love:

Eg også :D

Kan ha noko med at eg er den med flest innlegg i heile minecraft-tråden, har vore alt som er å vere av stab på hardwork, og kan omtrent alt om minecraft. Enten det eller å kjenne lars er korleis ein kjem seg inn på serveren :p

Det kan også vere at eg slapp inn fordi eg berre spurte og at lars stolar på meg.

Lenke til kommentar

Nå er Nagano og Tokyo koblet til Vladivostok. Så nå kan dere ta toget til Japan om dere vil. :fun:

 

Lol. Så søtt. Bare de store forumgutta får bli med:3 Haha

Det er folk på serveren som ikke har 100 poster på forumet her en gang. Det handler ikke om hvem som er store på forumet, men hvem man vet man kan stole på og ikke.
Lenke til kommentar

Har nå kjørt hele den transsibirske ruten og rettet opp i et par "dødpunkter" der skinnene bremset istedet for å gi fart. Ser også at vi bør lage gjerder rundt banen der dette er mulig, blir svært ofte stoppet av dyr som går på skinnene, medfører at vognen snur og går bakover.

 

Ellers så er Pyramiden ferdig i løpet av natten, setter stor pris på dem som har gjort det. Da er det bare å lage noe inni dette beistet av en bygning og sette opp belysning inni og utenfor.

Lenke til kommentar

Har nå kjørt hele den transsibirske ruten og rettet opp i et par "dødpunkter" der skinnene bremset istedet for å gi fart. Ser også at vi bør lage gjerder rundt banen der dette er mulig, blir svært ofte stoppet av dyr som går på skinnene, medfører at vognen snur og går bakover.

Vet vi trenger gjerder. Tenkte jeg tok det på sikt. :p

 

 

Ellers så er Pyramiden ferdig i løpet av natten, setter stor pris på dem som har gjort det. Da er det bare å lage noe inni dette beistet av en bygning og sette opp belysning inni og utenfor.

Stort sett Rippler og Espen Pai som fiksa den. Jeg gjorde litt, men de gjorde det meste.
Lenke til kommentar

Jeg ser den, orker ikke tanken på å begynne selv heller akkurat nå. ;)

Tenker jeg kryper til korset og fikser det i kveld eller natt. Det er bare så jæææævlig langt. :p

 

Om du hjelper meg å bli ferdig med hamburg-hawaii tunellen skal jeg hjelpe deg med å sette gjerder på banen din :):)

Lenke til kommentar

Haha, dere har tatt av! Prosjektet mitt med å lage tunell hamburg-hawaii, hvor jeg klarte ikke engang 1000 blokker på en dag, har dere nesten gjort den ferdig på et par dager :p

Å si at det er ferdig blir sterkt misvisende. Vi har fått en 2x1 blokker tunell frem til hawaii ca 50% av veien. Det gjenstår mye arbeid igjen. Jeg vil si vi er bare 35% ferdig med den. Mangler fremdeles lys, skinner og finpuss av vegger så det er nok å gjøre. Men innsatsen har uansett vert upåklagelig.

 

Satser på å gjøre Hamburg-Hawaii til bindeleddet mellom europa og unaiten, og kolonisere resten av amerika derfra. :) Ting tar tid, men tid har vi nok av :)

Lenke til kommentar

Anbefaler folket å ta en tur innom Kairo, har pyntet litt og fått satt på lys av innsiden ved begge pyramidene. Ser for meg å kanskje bygge en trapp i midten av den største pyramiden som man bruker til å kommer seg opp til de ulike etasjene som bygges med tiden. Dette blir et prosjekt jeg tar i morgen kveld.

 

Kairo har kommet seg veldig!

Lenke til kommentar

Hva er greia med at det regner hele tiden? :p

Det spørs på hvilken biodome du er i. Forskjellige deler av verden har mer eller mindre av en type vær. Legg f.eks. merke til at i halve Oslo snør det og halve Oslo regner det.

 

Satser på å gjøre Hamburg-Hawaii til bindeleddet mellom europa og unaiten, og kolonisere resten av amerika derfra. :) Ting tar tid, men tid har vi nok av :)

Det er litt missvisende da. Den starter tross alt nærmere Amsterdam enn Hamburg. Det er bare Havers/Sk!ppy som trodde han var i Hamburg når han startet :p

 

Om du hjelper meg å bli ferdig med hamburg-hawaii tunellen skal jeg hjelpe deg med å sette gjerder på banen din :):)

Jeg trenger ingen insentiver for å hjelpe til med den tunnellen. Men for all del. Putt gjerne gjerder på Transibirske.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...