Zabaniya Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Nei, det er et ganske underholdende sandkassespill. Ok, kult. Jeg har planlagt en rolig kveld hjemme i dag, så kanskje jeg prøver det ut. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Haha, er det MINEcraft dere spiller? Er ikke det et skikkelig kjedelig nerdespill? Det er faktisk ein grunn til at det er over 11 millionar registrerte brukarar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Begynte på den transibirske jernbanen nå. Startet i Moskva og bygget to spor til Irkutsk@x-3140,z-6252. Den skal videre til endestasjonen som er Vladivostok@x-2588,z-7914. Men det gidder jeg ikke ta i kveld tror jeg. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Startet på jernbane til hawaii fra hamburg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Startet på jernbane til hawaii fra hamburg! Passer ypperlig. Gidder du lage en stasjon et eller annet sted på fastlandet i junaiten? Da får vi knyttet sammen hele verden. Så langt har vi stasjoner i Europa, Afrika og Asia. Målet mitt er å få et så godt utbygget nett at vi ikke trenger warpponts egentlig. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Kan sikkert lage noen stoppestasjoner Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hvor lang tid tar det å ta toget, feks fra Norge til Mt. Everest? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Ingen som har sjekket ut bygget mitt i Jerusalem forresten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Hvor lang tid tar det å ta toget, feks fra Norge til Mt. Everest? Ti minutter kanskje? Jeg har ærlig talt ikke sjekka. Kanskje ikke så lenge forresten. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Tog er oppskrytt. Flymod er in. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Har veldig lyst å se hvordan det ser ut på serveren deres, men ser at det er invite only. Dessuten har jeg ikke Minecraft og har aldri spillt det selv. Men sleng ut noen screenshots da! 1 Lenke til kommentar
Rippler Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 noen som kan lage og poste en oppdatert oversikt over toglinjene/stasjonene? Er rimelig forvirrende slik det er nå. I tillegg er det relativt dårlig skilting. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 noen som kan lage og poste en oppdatert oversikt over toglinjene/stasjonene? Er rimelig forvirrende slik det er nå. I tillegg er det relativt dårlig skilting. dårlig og manglende skilting, samt mangel på stoppe-stasjoner er ett problem generellt sett. Jeg fjernet noen skinner i dag for å lage stoppe-steder. Vi burde egentlig skilte hvor alle linjer går på alle stasjoner. Problemet med det er jo at utvidelsen av togbanene går alt for raskt 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Har veldig lyst å se hvordan det ser ut på serveren deres, men ser at det er invite only. Dessuten har jeg ikke Minecraft og har aldri spillt det selv. Men sleng ut noen screenshots da! Er så langt å reise rundt over alt og ta bilder, men kan slenge opp ett av pyramiden jeg jobber med nå Det er bare 1 vegg som er ferdig da Skal prøve å legge ut litt mer seinere... 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Er sååå stort! Kan dere ikke få til noe alà Alle kan komme å se men gjester som ikke er OP kan ikke grave eller røre noe? eventuelt lage et "jail". Vil kjøpe minecraft for å spille med dere, det må være så kos 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Då er mitt nether-nettverk brukbart. Det er portal i Oslo, Kairo, Roma og Miami. Distanse i nether er 8x større i den vanlige verden, så ein tur frå Oslo til Roma er berre over ei lita bru og inn ein annan portal Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Det er bare 1 vegg som er ferdig da Og nå er det 2 vegger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Her er mest oppdaterte kart over banen min. Kun fullførte baner som er tegnet opp. Tenkte å lage fargekoder på forskjellige linjene og bruke farget ull i de respektive tunnellene slik at det blir lettere å finne frem. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ser bra ut som langt. Synes dere har vært effektive med byggingen. Synes vi burde ha med Chernobyl, og lage en modell av kraftverket der. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hva med Meymaneh - Moskva eller Irkutsk - Kathmandu? Sånn at vi knytter sammen nord og sør? Evt. 2 andre byer som er nærmest mulig hverandr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå