aklla Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Må bli ferdig på jobb først Jeg ser den, jeg er på vei til Kairo for å scoute en god plass å bygge på Vi kan bygge opp til til 128 Må regne litt på hva størrelsen blir i bunnen... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 lager video nå om det jeg har bygd, dere kommer til å revurdere deres skills. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=_y0f-PCVUOc mine skills. Se gjennom selv om dere må se på stillbilder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Vi har skjønt at du vil være med, Kvittering. Men det er ingen her som kjenner deg. Og dermed har vi ingen grunn til å stole på at du ikke fucker opp hele skiten. --------- In other news: Jeg fortsetter min vei østover. Islamabad (x-2023, z-4380) er koblet til Meymaneh. Neste stopp på ruten er: New Delhi x-1716 z-4633 Kathmandu, Nepal x-1662 z-5118 Mt.Everest Endret 2. september 2011 av L4r5 waits for alice Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ingen video, men kan poste bilder av pyramiden vi jobber på... 65x65 stor 169x169 stor Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Den var skikkelig svær! Ser ut som om du må fylle igjen i høyre hjørne, eventuelt lage en strand der? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Den var skikkelig svær! Ser ut som om du må fylle igjen i høyre hjørne, eventuelt lage en strand der? Det blir helt klart gjort små kosmetiske endringer på slutten i området rundt og slikt. Akkurat nå er vi ca 16900/29000 på vei til komplett pyramide Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Bruker dere ett system der dere har evig med blokker, eller må dere plukke opp? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Bruker dere ett system der dere har evig med blokker, eller må dere plukke opp? Vi benytter oss av en "/give" kommando som alle OP på serveren har. Vi bruker en liste, denne listen. Finner det vi vil ha og skriver koden for det. @L4r5; Her dette jeg snakket om angående et "Spawn jail" Endret 1. september 2011 av Aalton waits for alice Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Spawn jail er slik at nye folk kan besøke serveren når noen OP eller admins er online? Personer som ikke er op kan kun bevege seg innenfor fengselet? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Dere bør uansett være oppmerksom om dere vurderer å teste denne metoden fordi det er mulig å komme ut av den på forskjellige måter. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Kan vi ikke bare bygge en svær boks av bedrock, og sette spawn inni den? Evt skru på en autoban for folk som ikker på en liste:D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Nå er New Delhi koblet til Islamabad. Ett steg nærmere Mt. Everest. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Husk å ta bilde når dere kommer til Mt. Everest! lurer virkelig på hvor høyt det er på serveren Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Har lagt på en ring til på pyramiden nå, har dessverre ikke tid til å gjøre noe mer i dag er jeg redd, bursdagsfeiring og greier på gang Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Har lagt til Kathmandu og Mt.Everest. Må gå av på Kathmandu og bytte spor der for å komme til Mt.Everest. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Og der er Moskva koblet til St.Petersburg. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Haha, er det MINEcraft dere spiller? Er ikke det et skikkelig kjedelig nerdespill? Endret 2. september 2011 av Langdon Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Nei, det er et ganske underholdende sandkassespill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå