LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Nytt motto: størrelse fryder? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Sånn 100x100 eller mer? 200x200? Hvor høyt er det mulig å bygge? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 - - - - - - - - - - - - - - - - - - så høyt! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hvor høyt er det mulig å bygge? Det må vi rett og slett finne ut.. Kom deg online Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hvor høyt er det mulig å bygge? Det må vi rett og slett finne ut.. Kom deg online Må bli ferdig på jobb først Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Må bli ferdig på jobb først Jeg ser den, jeg er på vei til Kairo for å scoute en god plass å bygge på Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Må bli ferdig på jobb først Jeg ser den, jeg er på vei til Kairo for å scoute en god plass å bygge på sør-vest for den som er der nå. Er slik pyramidene ligger i virkeligheten... Om du starter å bygge, vær nazi på å få alle veggene like lange i bunnen, ellers blir det rart på toppen... (nord er opp) Endret 1. september 2011 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Trodde de lå ute i ødemarka jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Trodde de lå ute i ødemarka jeg. Da tok du feil. ---- Ang. hvor høyt man kan bygge så vet jeg det skal stå i tråden om kartet som jeg lenket til i førstepost, men jeg orker ikke bla igjennom alle sidene for å finne det akkurat nå. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Det er minst 121 blokker høyt, vi kan altså antagelig bygge minst 200x200. Får vel teste det ut før vi bygger tror jeg... Risikerer å ta opp nesten hele Egypt, men antar det går greit, L4r5? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Er ikke så mye annet å bygge i Egypt da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Går helt greit det. Har ingen planer for Egypt annet enn at det er der den transafrikanske jernbane skal starte. Men det blir jo uansett under jorda. Noen som vet hvor mange ganger en flint n steel kan brukes før den er utslitt? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Noen som vet hvor mange ganger en flint n steel kan brukes før den er utslitt? Iflg. Minecraft Wiki har den en holdbarhet på 65 charges. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Dere må huske den Transsibiriske jernbanen fra Moskva til kina. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Dere må huske den Transsibiriske jernbanen fra Moskva til kina. Tar en sørlig rute i stedet. Flere interresant stoppesteder der. Hva er det på den transibirske jernbane som er interresant? Tre byer. Moskva, Irkutsk og Vladivostok. De ligger alt for langt unna hverandre til å forsvare en utbygging. Vladivostok kan kobles til Japan og Moskva kan kobles til St.Petersburg. Irkutsk får være enn så lenge. Iflg. Minecraft Wiki har den en holdbarhet på 65 charges. Takk. Har gjort klar ~70 TNT for sprengning så var derfor jeg ville vite. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Det er jernbanen i seg selv, den er legendarisk og brang mennesker fra asia/europa tettere sammen da den kom i 1906? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Det er jernbanen i seg selv, den er legendarisk og brang mennesker fra asia/europa tettere sammen da den kom i 1906? I og for seg sant det. Får se om jeg gidder å bygge den seinere. Er jo et landemerke. Men det får bli surface-bane. Kan være greit å ha en direkterute i tillegg til den som går innom alle de andre stasjonene. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Noen som er med på å lage noen fete konstruksjoner/bygg? Begynner å bli små-lei av å bare grave tuneller over hele verden Ta deg en tur til Amster du. Har fått tak tilogmed på slottet! Skal legge inn vinduer og litt slikt, som du kan få lov til å være med på! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Da er Helsinki, St.Petersburg, Murmansk og Nordkapp koblet til banen. Nå skal jeg glo litt på kart før jeg bestemmer meg for neste stopp i Asia. edit: Oppdater kart: Endret 1. september 2011 av L4r5 waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå