Gå til innhold

L4r5 sin funserver

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Serveren er oppe igjen. Nå med bukkit. Men plugins tar jeg i morra.

Mulig å søke seg til admin? Hvordan er det med å gi ut items, er det noe dere gjør uten videre, eller prøver dere å unngå det?

Trodde du faktisk var op-et allerede.

Hva het du igjen?

Lenke til kommentar

Essientials kødda det til litt (sikkert bare jeg som er n00b) så det er fjernet (forløpig til jeg får mer dreisen på det).

Kairo-tunnellen er påbegynt. Den må gå litt dypere enn Roma-tunnellen for jeg gravde meg ut i middelhavet.

edit: Level 24 ser ut til å være dypt nok.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Essientials kødda det til litt (sikkert bare jeg som er n00b) så det er fjernet (forløpig til jeg får mer dreisen på det).

Kairo-tunnellen er påbegynt. Den må gå litt dypere enn Roma-tunnellen for jeg gravde meg ut i middelhavet.

edit: Level 24 ser ut til å være dypt nok.

Eller vi må bygge undervanns-glasstunell :D

Lenke til kommentar

Har kommet til x-1800,z-750 nå. Så det går unna for å si det sånn. Er nede på level 20. Må en tur til legen. Om noen har lyst til å fortsette på tunnellen så er det bare å gå via Roma-tunnellen. Der den sporet svinger øst mot Roma har jeg fortsatt sørover. Bare følg hullet i veggen.

Lenke til kommentar

I morra tenkte jeg at jeg skulle legge til Moskva på banen.

Fortsetter østover fra Auschwitz-stoppet. Målet mitt er egentlig Japan, men må ta det etappevis.

edit: Eller skal jeg fortsette fra Kairo og jobbe meg til Jerusalem, Bagdad, India og Vietnam? Flere kjente steder jeg kan koble til den veien enn via Russland.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...