Sk!ppy Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 As requested: Essentials, WorldEdit og WorldGuard. BigBrother er for tiden ikke helt iorden, så LogBlock funker fint. Ville vurdert noe alà denne også "backup" Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Mulig å søke seg til admin? Hvordan er det med å gi ut items, er det noe dere gjør uten videre, eller prøver dere å unngå det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Serveren er oppe igjen. Nå med bukkit. Men plugins tar jeg i morra. Mulig å søke seg til admin? Hvordan er det med å gi ut items, er det noe dere gjør uten videre, eller prøver dere å unngå det? Trodde du faktisk var op-et allerede. Hva het du igjen? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Er det mulig å betale seg inn? >.< Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hva med en oversikt over hvem som er med og ingame nick i førsteposten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Hva med en oversikt over hvem som er med og ingame nick i førsteposten? Sure thang. As requested: Essentials, WorldEdit og WorldGuard. BigBrother er for tiden ikke helt iorden, så LogBlock funker fint. Ville vurdert noe alà denne også "backup" Har innstallert Essensials nå hvertfall Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Er det mulig å betale seg inn? >.< Ja, men til den prisen jeg krever hadde jeg heller kjøpt meg en bil eller tre om jeg var deg. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Essientials kødda det til litt (sikkert bare jeg som er n00b) så det er fjernet (forløpig til jeg får mer dreisen på det). Kairo-tunnellen er påbegynt. Den må gå litt dypere enn Roma-tunnellen for jeg gravde meg ut i middelhavet. edit: Level 24 ser ut til å være dypt nok. Endret 30. august 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Essientials kødda det til litt (sikkert bare jeg som er n00b) så det er fjernet (forløpig til jeg får mer dreisen på det). Kairo-tunnellen er påbegynt. Den må gå litt dypere enn Roma-tunnellen for jeg gravde meg ut i middelhavet. edit: Level 24 ser ut til å være dypt nok. Eller vi må bygge undervanns-glasstunell Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Har kommet til x-1800,z-750 nå. Så det går unna for å si det sånn. Er nede på level 20. Må en tur til legen. Om noen har lyst til å fortsette på tunnellen så er det bare å gå via Roma-tunnellen. Der den sporet svinger øst mot Roma har jeg fortsatt sørover. Bare følg hullet i veggen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Legger ut et logisk kart (not to scale) over undergrunnsystemet vårt: Noe forslag til navn på banen forresten? Endret 30. august 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Ser bra ut, men bildet ditt er forresten feil. Banen kan hete Transnet, Autotrans, WRN ( World railroad Network), Tritrans Endret 30. august 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ser bra ut, men bildet ditt er forresten feil. Banen kan hete Transnet, Autotrans, WRN ( World railroad Network), Tritrans Slagord: L4r5 får deg fram. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Og der var endelig Kairo koblet til. Damn, det tok lang tid å bygge. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Nydelig øyeblikk når vi endelig traff han som jobbet med hulen fra Kairo Traff helt perfekt på den hulen han hadde bygget Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Nydelig øyeblikk når vi endelig traff han som jobbet med hulen fra Kairo Traff helt perfekt på den hulen han hadde bygget "Han"? :O (Det er Sk!ppy, altså) Eg blir meget fornærmet. Endret 30. august 2011 av Sk!ppy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 (endret) I morra tenkte jeg at jeg skulle legge til Moskva på banen. Fortsetter østover fra Auschwitz-stoppet. Målet mitt er egentlig Japan, men må ta det etappevis. edit: Eller skal jeg fortsette fra Kairo og jobbe meg til Jerusalem, Bagdad, India og Vietnam? Flere kjente steder jeg kan koble til den veien enn via Russland. Endret 30. august 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Kan ikke jeg bare stikke innom å se hvordan det ser ut, lissom? Rimelig nysgjerrig her jeg sitter Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Kun verdige folk får invitasjon Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Kun verdige folk får invitasjon Tøft, jeg er verdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå