Gå til innhold

L4r5 sin funserver


Anbefalte innlegg

Høres ut som et artig prosjekt!

 

På hvilket detaljnivå bygger dere, er det slik at dere bygger kjente bygninger også?

Vi er overhodet ikke korrekte i forhold til virkeligheten.

Skal prøve meg på Eifeltårnet i morgen tror jeg, vil jo ha noen elementer fra virkeligheten der :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er ubegrenset med blokker, blir jeg gjerne med på å bygge (snik-søknad :fun: )

 

Men uansett; Kos dere med byggingen videre :cool:

[ironi]

nei, det er ikke ubegrenset med blokker...

jeg samlet inn mine 4224 blokker manuellt når jeg bygde pyramiden :tease:

[/ironi]

 

btw, jeg er VELDIG fornøyd med folka som er på serveren, jeg regner med at L4r5 er ganske nøye med hvem som får tilgang.

ingen som har ødelagt eller gjort noe slemt med vilje enda, selv om L4r5 ødela kjelleren min en gang :p

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Bare for å si det: Vi som er innpå der har det SUPERGØY! Bare synd dere ikke får være med :cool:

 

Mitt herskedømme over Amsterdam er snart halvveis. Mangler kun hus nå! Og slaver.

 

Jeg har en annen server, med flere slaver!

 

(kom du inn på TAF?) (<-er det lov å gjøre sånn?)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Vi er vel en 5-6 stk? A selected group of people.

Jeg stiller høye krav til slavene mine.

 

Bedre med færre slaver, og høyere kvalitet på de som er!

 

(Kom ikke inn på taf, nei...)

 

Jeg har så mange slaver at kvantiteten overstiger din kvalitet!

 

(kjipern)

 

(nå spammer jeg ned tråden med offtopic *fjerne fra mine innlegg*)

Endret av Slettet+8974354
Lenke til kommentar

btw, jeg er VELDIG fornøyd med folka som er på serveren, jeg regner med at L4r5 er ganske nøye med hvem som får tilgang.

ingen som har ødelagt eller gjort noe slemt med vilje enda, selv om L4r5 ødela kjelleren min en gang :p

Uhell skjer fra tid til annen. Aalton ødela jo Bergensbanen også. :p

Ja, jeg er nøye med utvalget. Det er ikke noen vits for folk å skrive at de vil ha tilgang når ingen av oss som er der fra før har sett dem før for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Hvor stor er det "mappet"?

Kult at dere holder det litt realistisk ved å ikke ødelegge overflaten, vet om de grønne lurkerne som kommer i mørket, får dere ikke problemer med dem når dere har tunneler?

 

Hvor lang tid tar det å lage en tunnel fra bergen til Oslo?

Endret av Kvittering
Lenke til kommentar

Hvor stor er det "mappet"?

Kult at dere holder det litt realistisk ved å ikke ødelegge overflaten, vet om de grønne lurkerne som kommer i mørket, får dere ikke problemer med dem når dere har tunneler?

Kartet er på 10 800 blokker nord til syd og 21 000 blokker øst til vest om jeg husker korrekt. Går man forbi dette genereres nytt kartmateriale som ikke stemmer med jorda.

Foreløpig har jeg slått av monstre. Men burde ikke de holde seg unna så lenge det er nok lys uansett?

 

Hvor lang tid tar det å lage en tunnel fra bergen til Oslo?

Ikke alt for lang tid. Hver blokk er 1*1 nautisk mil så det er ikke SÅ langt.
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke prøvd fullversjon, men de kom om natta. Ikke liker de lys heller, så det skal vel ikke være noe problem om du har nok lys.

 

Har dere kart- mod?

 

fant en om dere trenger " Zaneris’s Minimap" heter den :)

 

Denne tråden gjorde at jeg vil prøve det.

 

L4r5, dere er så mystiske angående denne serveren, kunne du lagt ut en video hvordan det ser ut? :)

Beklager om jeg maser.

 

Ouch, har den sikkerhetstingen, og må bruke nettbank for å få adgang, kortet får bare error i kortleseren så jeg må nok vente.

Endret av Kvittering
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...