Mr. A Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Da har du vel ikke vært inne siden ip'en skiftet. Du får gjøre noe annet en å bygge tuneller. Er jo masse byer der det er bygd tunell som må bebygges, der er det jo mye rom for å være litt kreativ. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Da har du vel ikke vært inne siden ip'en skiftet. Du får gjøre noe annet en å bygge tuneller. Er jo masse byer der det er bygd tunell som må bebygges, der er det jo mye rom for å være litt kreativ. Det stemmer nok sikkert, har ikke vært inne på ett par uker. Vet det er mange byer, veldig mange byer. Flere byer enn folk faktisk... Kan prøve å komme på i dag, om L4r5 tør å gi meg ip`n Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Slengte en invite på PM samtalen L4r5 skrev IP'n til meg, aklla. Så har du den. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Slengte en invite på PM samtalen L4r5 skrev IP'n til meg, aklla. Så har du den. Takker Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 dra til paris og fiks på det dårlige eifeltårnet jeg starta på. da har du noe å gjøre Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Har ip'en skiftet igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Noen som kunne sendt meg den nye IPen? Etter mye om og men har jeg fått minecraft til å ikke resultere i bsod med en gang. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 mange som driver inne på serveren for tiden? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Nei, det virker rimelig dødt der om dagen, har ikke hatt tid til å henge der dessverre. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 jeg titter innom i ny og ne men er alltid bare den eneste. om du drar til tokyo eller på veien dit og ser et grønt tegn så følg det Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Var ganske stilt her inne Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg kommer meg ikke inn på serveren engang. Hadde jeg det hadde det vært mere aktivitet. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Ny IP adresse ellerno? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Aner ikke. Kanskje stjelehor har skiftet ip'en igjen. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hadde hjulpet vist han hadde svart/sagt ifra om den nye ip-en. Det var ganske mye som var bygd på serveren og den hadde et stilig utgangspunkt med verdenskartet. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Mulighet å se noen bilder fra dette prosjektet ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg kan ikke noe annet enn å beklage mitt fravær. Grunnet tekniske problemer har den vært nede. Den skal være oppe enten søndag eller mandag. Da setter jeg på whitelist og legger ut IP her. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg er klar over at dere ikke lar hvem som helst komme inn. Men, kan jeg få whitelist på den serveren? Høres ut som en ganske grei server, og jeg trenger en bra server å spille minecraft på! Er jo jul og alt, så er jo lov å håpe ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå