Gå til innhold

L4r5 sin funserver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fortsatt litt på skyskraperen din, aalton. Håper ikke det gjør noe. Bare satt opp utvendig skall de stedene jeg har skjønt hvordan du vil ha det. I tillegg har jeg stjålet litt av designet ditt og modifisert til en lignende skyskraper litt lenger sør i Miami. Må ha flere skyskrapere i Miami liksom. Byen består jo ikke av annet. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt litt på skyskraperen din, aalton. Håper ikke det gjør noe. Bare satt opp utvendig skall de stedene jeg har skjønt hvordan du vil ha det. I tillegg har jeg stjålet litt av designet ditt og modifisert til en lignende skyskraper litt lenger sør i Miami. Må ha flere skyskrapere i Miami liksom. Byen består jo ikke av annet. ;)

Det setter jeg pris på, Lars.

 

Den er forøvrig egentlig bare et test bygg, men tenkte den skulle få etasjer osv..

Jeg tenkte jeg skulle sette opp en by i Miami bestående av flere ulike bygg og gater. Derfor ville det å lage en skyskraper hjelpe til med inspirasjonen til resten, har en rekke planer som jeg vil sette i gang når jeg er hjemme igjen. :)

Lenke til kommentar

Er nå ferdig med å sette inngang på skyskraperen, lagt tak og bygget trappeoppgang opp til taket med utgang i hver etasje. Det er også satt opp en liten resepsjon ved inngangen. Bygging av etasjer o.l blir gjort senere, ikke noe jeg orker å surre med akkurat i kveld. Om noen føler seg fristet til å bygge seg rom i noen av etasjene er dere velkomne til det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Selv har jeg ikke vært aktiv på et par uker, har hatt så utrolig mye å styre med. Tenker jeg kommer på en tur i dag.

 

Edit; Serveren har forresten fått en ny IP og dere som allerede er medlemmer må si ifra så sender vi den nye adressen på en PM :)

Endret av Aalton waits for alice
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg har heller ikke vært aktiv på en liten stund, mest på grunn av et problem med maskinen som gir blåskjerm ved bruk av Java. Må få reinstallert maskinen når jeg kommer hjem igjen fra ferie.

Lenke til kommentar

Selv har jeg ikke vært aktiv på et par uker, har hatt så utrolig mye å styre med. Tenker jeg kommer på en tur i dag.

 

Edit; Serveren har forresten fått en ny IP og dere som allerede er medlemmer må si ifra så sender vi den nye adressen på en PM :)

Pass it on.

 

Får igjen macen min på mandag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...