L4r5 Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Creepers ødelegger ikke lenger blokker, men gir deg skade. Monstre er derfor på igjen. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Har du fikset slik enderman ikke tar blokker? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Nei, men slo akkurat av at endermen spawner. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 hakke vært der på en stund men titta innom i sta og det er jo sjukt mye der! haha satan så mye dere har bygd! og underbane i nether? wtf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Tar ned serveren en liten periode for å prøve noe. Regner med den er oppe igjen om ikke så lenge (les: maks en time eller noe). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Jeg har fortsatt litt på skyskraperen din, aalton. Håper ikke det gjør noe. Bare satt opp utvendig skall de stedene jeg har skjønt hvordan du vil ha det. I tillegg har jeg stjålet litt av designet ditt og modifisert til en lignende skyskraper litt lenger sør i Miami. Må ha flere skyskrapere i Miami liksom. Byen består jo ikke av annet. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg har fortsatt litt på skyskraperen din, aalton. Håper ikke det gjør noe. Bare satt opp utvendig skall de stedene jeg har skjønt hvordan du vil ha det. I tillegg har jeg stjålet litt av designet ditt og modifisert til en lignende skyskraper litt lenger sør i Miami. Må ha flere skyskrapere i Miami liksom. Byen består jo ikke av annet. Det setter jeg pris på, Lars. Den er forøvrig egentlig bare et test bygg, men tenkte den skulle få etasjer osv.. Jeg tenkte jeg skulle sette opp en by i Miami bestående av flere ulike bygg og gater. Derfor ville det å lage en skyskraper hjelpe til med inspirasjonen til resten, har en rekke planer som jeg vil sette i gang når jeg er hjemme igjen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Er nå ferdig med å sette inngang på skyskraperen, lagt tak og bygget trappeoppgang opp til taket med utgang i hver etasje. Det er også satt opp en liten resepsjon ved inngangen. Bygging av etasjer o.l blir gjort senere, ikke noe jeg orker å surre med akkurat i kveld. Om noen føler seg fristet til å bygge seg rom i noen av etasjene er dere velkomne til det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Da er mitt hotell også ferdig utvendig. Har begynt på etasjene, men ikke gjort det så fancy enda. Det er fritt frem for de som vil hjelpe å innrede videre. Jeg navnga forresten ditt hotell, Aalton. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hadde det vært mulig å ta en titt? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Selv har jeg ikke vært aktiv på et par uker, har hatt så utrolig mye å styre med. Tenker jeg kommer på en tur i dag. Edit; Serveren har forresten fått en ny IP og dere som allerede er medlemmer må si ifra så sender vi den nye adressen på en PM Endret 7. oktober 2011 av Aalton waits for alice Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har heller ikke vært aktiv på en liten stund, mest på grunn av et problem med maskinen som gir blåskjerm ved bruk av Java. Må få reinstallert maskinen når jeg kommer hjem igjen fra ferie. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Selv har jeg ikke vært aktiv på et par uker, har hatt så utrolig mye å styre med. Tenker jeg kommer på en tur i dag. Edit; Serveren har forresten fått en ny IP og dere som allerede er medlemmer må si ifra så sender vi den nye adressen på en PM Pass it on. Får igjen macen min på mandag. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 starta på eiffeltårnet nå og trur størrelsen skal være bra. bare å bygge i vei på den for de som vil Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hadde det vært mulig å ta en titt? Tar dette som et nei, jaja Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Var labert med aktivitet i det siste. Ingen som bygger noe spennende? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Har ingen pc å spille med Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Var labert med aktivitet i det siste. Ingen som bygger noe spennende? Jeg har dessverre ikke hatt så mye tid til hverken forum eller Minecraft de siste ukene. Forhåpentligvis har jeg bedre tid til helgen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Bare dumt jeg blir fri for pc i løpet av uken Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har ikke vært inne på en god stund jeg heller, prøvde her om dagen, da kom jeg ikke inn. Har egentlig ingen prosjekter heller og er lei tunell-byggingen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå