Gå til innhold

L4r5 sin funserver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det er disse byene som skal bebygges:

https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=458037

 

Ingensteds er sivilisert! Det var ivartfall det sist jeg var inne..

Hva er koordinatene til Ingensteds? L.A., S.F. og San Diego har tunneller (har også begynt å legge skinner, men ikke ferdig) så kan koble til Ingensteds til en av de.

 

 

 

 

Ellers har jeg begynt å sette opp skilt osv. på banen i USA, men ikke kommet så langt enda. Kart kommer også.

Lenke til kommentar

Så alle altså :p

Da er nok jeg ute av konkurransen, men jeg kan jo forsatt bygge hus.

Du MÅ jo ikke bygge på alle. Regner ikke med at folk kom til å bygge på samtlige :p

 

Hvordan er tankene dine rundt å lage en jernbane som kobler sammen alle kontinentene i tillegg, l4r5? :)

Det er sluttmålet, men ikke noe jeg prioriterer først. Tar ett og ett kontinent og binder sammen.

 

Ingensteds har nå jernbane til San Francisco forresten. Så nye spillere som spawner der skal finne sivilisasjonen.

Lenke til kommentar

Ah, okei! Høres greit ut det. Har dere oppdatert mappet til 1.8, eller bare gått langt for å få 1.8 terreng generet?

Kartet er jo generert ut fra den virkelige verden, så jeg tviler på at det vil bli generert noe 1.8 terreng der...

 

For å få 1.8-innhold må nye områder genereres. Gammelt innhold blir ikke oppdatert.

Har du sjekket at vi faktisk får 1.8 terreng?

Er vel i hovedsak terrenget som har blitt endret, kartet følger den virkelige verden, så 1.8 terrenget i overflaten høres ikke riktig ut...

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

Er det laget noe ved Area 51?

Ja.

Stasjonsbygg (kamuflert som en sandhaug), rullebane, sandfarget kontrolltårn og sandhaugformet hangar m/kjeller.

Banen til Area 51 er med vilje ikke skiltet fra Las Vegas.

 

Hvordan er den Amerikanske jernbanen koblet opp mot resten av jernbanesystemet?

Den går opp til Havers' tunnel mellom Amsterdam og Hawaii og kobler seg til der. Man må bytte til den europeiske banen i Amsterdam.

(Egen stasjon i slottet til Havers)

Endret av L4r5 waits for alice
Lenke til kommentar

Warpmoden Warpz0r er nå innstallert. Har ikke satt noen warppoints enda. Ønsker egentlig bare et per kontinent eller noe.

 

edit: Første warp er satt i seoul

 

edit2: Andre warp er satt i Kairo

 

edit3: Tredje warp er satt i Oslo

 

edit4: Fjerde warp er satt i WashingtonDC

Endret av L4r5 waits for alice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...