Snorre Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hvilken skala i forhold til virkeligheten opererer mappet med? Jeg mistenker jo at det ikke akkurat blir 1:1 ratio her. ^^ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 1 blokk er 60 nautiske mil. Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Kommer ikke inn, serveren er ikke oppdatert. Når vil det bli det? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Kommer ikke inn, serveren er ikke oppdatert. Når vil det bli det? Så fort bukkit har oppdateringen klar, selvsagt. De er ikke klare enda. Du kan se status på oppdatering om du følger twitter feeden deres, her. 66% i skrivende stund. Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Takk for linken Sees ikke enn om så lenge Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 1 blokk er 60 nautiske mil. Nei, då hadde det vore 4 blokker frå oslo til bergen. Ei blokk er ei nautisk mil. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Nei, då hadde det vore 4 blokker frå oslo til bergen. Ei blokk er ei nautisk mil. Stemmer, jeg satt og tenkte på koordinater jeg nå, at man ganger med 60, slik fikk jeg da nautiske mi. Ting gikk i surr her Endret 14. september 2011 av Aalton waits for alice Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Come on! Release all ready! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Come on! Release all ready! Sitter og venter selv, gir deg beskjed så fort jeg ser en release Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 3% igjen Jepp, men de er på en del som vil ta en stund dessverre. Status.. - her kan du følge oversikten over hva som er igjen. 97% but on World which will take quite some doing. Lenke til kommentar
Rippler Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 da er bukkit 1.8 releaset, men som de sier selv er den ustabil enda. finnes sikkert link til å laste den ned enelerannen plass her http://twitter.com/#!/Craftbukkit Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Har du oppdatert serveren enda? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Holder på as we speak. Prøv å logg deg inn og sjekk om den er oppdatert nå. Trenger en tilbakemelding fordi jeg sliter med å komme på herfra. Verdenen og innstillinger er ikke importert så er bare snakk om en random verden nå edit: Den funker så tar den ned for å importere ting nå Endret 15. september 2011 av L4r5 waits for alice Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Holder på as we speak. Prøv å logg deg inn og sjekk om den er oppdatert nå. Trenger en tilbakemelding fordi jeg sliter med å komme på herfra. Verdenen og innstillinger er ikke importert så er bare snakk om en random verden nå edit: Den funker så tar den ned for å importere ting nå Will do. Med remote desktop hjem fra mobilen edit: den funker ja... Endret 15. september 2011 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Virker som om det fungerer bra nå, ingensteds er ihvertfall importert rett.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Vær klar over at det ikke er sikkert plugins funker som de skal. I tillegg kan det være bugs som ikke er luket ut enda. Skal derfor følge med på nyeste builds av craftbukkit og oppdatere fortløpende når jeg kan. I slike tilfeller tar jeg ned serveren for oppdatering uten varsel. ADVARSEL! Monster er nå AKTIVERT! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Så en chest som var sort, men fikk rette farger etter at jeg åpnet den, men den ville ikke lukke seg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 ADVARSEL! Monster er nå AKTIVERT! Endelig litt mer spenning på serveren, på tide å bygge feller og slikt Forresten, Ketla(eller noe slik) ble aktiverbar på Island i går Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 TMI og give-kommandoen lagger. Bare så dere vet det. Hvis dere ikke får det med en gang så bare vent litt så dukker det opp i inventory Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå