Sk!ppy Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det er en egen server som er åpen for de interesserte. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 er jo den jeg snakker om, men den er nede. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Vi har allerede informert om at den åpne serveren ofte kan taes ned når det passer seg. Det er bare å være tålmodig så kommer den nok på igjen etterhvert. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Halleluja, ære være Aalton & the company. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Da har vi en skjult gang til en enorm hule inni pyramiden Hva skal man gjøre med hulen da? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hva skal man gjøre med hulen da? Må gjøres svært interessant å komme seg dit og inneholde vanvittige rikdommer.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Gangen har allerede lava-vegger, men det skulle vært noe mer spennende man kom til ja... Har allerede laget ett en gull-grav under pyramiden, men den ble egentlig ikke så stor, heller ikke så bra... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Hawaii-tunnellen er FUCKINGS FERDIG! Takket bl.a. heroisk innsats fra rippler. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Er den ferdig?! :O Dere må ikke finne på å lage noe på hawaii! Jeg skal kolonisere!!!!! Lenke til kommentar
Rippler Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Er den ferdig?! :O Dere må ikke finne på å lage noe på hawaii! Jeg skal kolonisere!!!!! Ta det med ro. Er drita lei Hawaii så den skal du få ha for deg selv. Du får ta deg en tur å se om du er fornøyd. Turen tar 24min og 21sek å fullføre 1 vei. (i minecart) Det er fjernet 104985 bloks for å lagetunellen. Det er gått med: 5832 glowstones ca 75 diamond pickaxes (før antibreak addon ble installert) 23330 powerrails 1296 redstone torch Itilegg uante medgder glasspynt, fakler og dører til forskjellige steder i tunellen. Endret 7. september 2011 av Rippler Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Sier bare shit jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Satan. Jeg visste den var lang altså, men 24 minutter var en del mer enn hva jeg trodde. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Gjør dere dette legit? Eller spawner dere items? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Gjør dere dette legit? Eller spawner dere items? Vi spawner items. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Gjør dere dette legit? Eller spawner dere items? Hadde vi ikke gjort dette ville det tatt evigheter, samt tømt hele verden for ressurser som redstone... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Moskva - Irkutsk er ferdig inngjerdet for å hindre dyr i sporet. Fortsetter mot Vladivostok. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Gleder meg til det øyeblikket der en av dere finner ut at det er kjipt å sitte 24 minutter på toget ^^, Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Startet nettopp turen Skal bli gøy. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 forever alone. Lars, jeg foreslår at du engang putter opp en adventure map på serveren din, det er faktisk ganske morsomt. Så det tror jeg dere ville likt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Gleder meg til det øyeblikket der en av dere finner ut at det er kjipt å sitte 24 minutter på toget ^^, Jeg lurte på å sette opp et warppoint på hvert kontinent etter hvert. Sånn at man må ta banen videre derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå