Sk!ppy Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hadde btw vært fint om alle som ville knytte seg til hamburg - hawaii gjorde dette ved å koble seg på en stasjon (Bare å lage på linja). Er ganske opptatt av at det skal være sånn halvveis automatisk, og enkelt og fint utseendemessig Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Flere som sliter med å komme seg inn? Jeg installerte en fly-mod, etter det sliter jeg med å komme inn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Tatt ned for manuell backup. Straks tilbake. edit: haha. Snakk om rask reaksjon. Tok den ned og før jeg rakk å skrive her så var det kommentert Endret 5. september 2011 av L4r5 waits for alice Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Tatt ned for manuell backup. Straks tilbake. Perfekt tid å ta det på, rett etter installering av fly-mod var ferdig... Trodde modden hadde ødelagt spillet jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Perfekt timing, det er meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) En av grunnene til denne nedetiden er at jeg tenkte jeg skulle sette opp en sekundær server hvor folk kan gå inn å se hva som har blitt gjort så langt uten at de kan ødelegge hovedserveren. Endret 5. september 2011 av L4r5 waits for alice Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 My god! USB2.0 Y U behave like USB1.1? 6 minutter igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Da er den oppe igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 For dere som er nysgjerrige: Rippler hoster nå en kopiserver på 80.212.142.3. Der kan dere gå inn å se hvordan verden ser ut foreløpig. Forandringer på denne er litt "meh" siden vi med jevne mellomrom legger inn kopi av den offisielle serveren der. Den stenges også ned uten forvarsel ved behov osv. Denne er kun ment for de av dere som vil inn å se. Ta kontakt med rippler om dere har et sterkt behov for op etc. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ser ganske bra ut. Er synd jeg ikke kan spille på servern din Lars. Ikke kan jeg spørre, ikke blir jeg spurt heller. Feels bad man. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Du får leke deg på kopiserveren da. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Det er jo kjedelig det, helt alene. Ikke gidder en bygge noe heller. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Du kan jo se hvor lang tid det tar å sjekke ut alle banene. Og sjekk ut bygget mitt i Jerusalem. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Slapp av Quake, jeg og skal begynne der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Har laget en egen tråd om det, men spør her også: Er det noen som vet om en mod som gjør at redskapene var evig (eller tilnærmet evig)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 World edit har en super-tool-funksjon. Om du har bukkit, er det sikkert noe på bukkit-forumet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Server tas ned i noen minutter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Oppe igjen. http://forums.bukkit.org/threads/mech-invtools-v1-2-1-invincible-tools-armor-for-bukkit-1060.675/page-2 Denne er lagt inn. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Trappene opp til toppen av pyramiden er nå ferdig, et tår i midten som man kan komme seg oppover i. Tenkte å bygge noen skattekamre med litt feller og slikt på ulike etasjer. Blir mer og mer å finne på inni pyramiden. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hadde vært fint om dere åpnet serveren for de interesserte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå