Gå til innhold

L4r5 sin funserver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg endelig ferdig med bymuren rundt San Francisco. Har også jevnet ut tre nivåer innenfor muren for bebyggelse. Nederste nivå er for slum/redlight. Midterste nivå er for middelklassebebyggelse. Og det øverste nivået er forbeholdt kakser, overklasse osv.

Det er bare å starte å bygge ut om noen gidder å hjelpe meg. Det mangler forresten fortsatt trapp mellom nivåa.

Lenke til kommentar

Da er jeg endelig ferdig med bymuren rundt San Francisco. Har også jevnet ut tre nivåer innenfor muren for bebyggelse. Nederste nivå er for slum/redlight. Midterste nivå er for middelklassebebyggelse. Og det øverste nivået er forbeholdt kakser, overklasse osv.

Det er bare å starte å bygge ut om noen gidder å hjelpe meg. Det mangler forresten fortsatt trapp mellom nivåa.

 

Da har jeg designet og bygget to hus på kakkse nivået, og laget trapp opp fra middelklasse nivået til overklasse nivået.

 

 

Edit: Julespesial

 

post-187645-0-60145100-1324943567_thumb.png

 

post-187645-0-06615000-1324943544_thumb.png

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Alle som har tilgang kan bygge i SF. Det er tilogmed et uregulert område innenfor bymuren på vestkanten som jeg tror hadde egnet seg til den slags.

 

Also: Kaksehuset mitt i SF har nå tilgang til en hemmelig missil-silo-bunker. Bunkeren er ikke ferdig, men den blir awesome når den er det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...