Finnduz Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Hei, Jeg har for tiden et vanlig alarmsystem fra ett vekterselskap. Jeg syntes dette begynner og bli litt i det meste laget, og føler jeg betaler i dyre dommer for bare "Klistermerker" Finnes det systemet jeg kan montere opp selv som ringer mobilen min, evt. venner/naboer jeg kan bruke? Noen som har noe erfaring med ett spesifikt system/oppsett? Lurer også på hvor jeg kan få kjøpt dette? Endret 29. august 2011 av Finnduz Lenke til kommentar
hewkings Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 http://www.stayintouch.no/Ulike_Abonnement-2812s.html Prøv de her Lenke til kommentar
Finnduz Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Dette er jo det jeg ikke vil, sitte og betale måneds gebyrer når jeg heller kan sette opp eget system og bruke eget SIM-Kort etc Endret 29. august 2011 av Finnduz Lenke til kommentar
hewkings Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 ok. Hør med et firma i Oslo som heter pro tech de leverer utstyr. pro-tech.no Lenke til kommentar
LePe Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 ok. Hør med et firma i Oslo som heter pro tech de leverer utstyr. pro-tech.no Hva slags anelgg har du? er edr muligeter for å programmere tlf nr selv? alternativet er å kjøpe en egen utringer som du programmerer tlf nr selv opptil 5 stk. disse nr ringes til en svarer.. perfekt for nabosamarbeid. sjekk med LM Brannservice de kan svare deg. [email protected] icas anlegg Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Det eneste du trenger i tilleg til det alarmanlegget du allerede har, er en GSM sender. Disse finnes i en mengde varianter fra like mange leverandører, og du trenger kun et SIMkort for kommunikasjon. Du kobler en potfri utgang fra din alarmsentral til en inngang på senderen. Senderen er programmert med ønskede mottakere og melder med SMS, stemme eller tone..alt etter type. [edit:typo] Endret 10. september 2011 av Cerwell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå