Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Banke en kompis?

Anbefalte innlegg

ok, jeg har kjent han i 2-3 år, og vi var jævla gode kompiser før, men siste året kankje har jeg sjeldent sett han, men sa var vi på fest like før skolen startet også kødda jeg med han og vi lekeslåss. Men han tok det altfor hardt, slang meg i steiner og løfta meg opp å kasta ned i bakken, der og da dreit jeg i det, siden hadde drikki og jeg som fikk han til å lekeslåss. dagen etter kunne jeg så vidt bevege på hue hadde så jævlig vond i nakken.

men så var jeg på fest med han sist lørdag da, og det var en del bråk på festen så vi stakk derfra, fordi politiet kom, vi sto runt 150 200 meter unna, også begynte jeg å kødde med en annen kompis og det pleier vi å gjøre hele tia, så kommer han dusten å slenger meg i bakken så hardt at jeg landa 3-4 meter unna. Han veier ca 110kg og jen 65kg, og da brakk han skuldra mitt, så jeg gikk til han å surte hva faen han gjorde det for så sa han at han ville ikke at politiet skulle komme ditt hvor vi sto.

nå må jeg gå med jævla bandasjen i minst uke, kommer ikke på skolen i 2-3 dager og mest sansynlig for ikke ta oppkjøringa på lett lappen som jeg har den 15 sep. og da må jeg vente helt til neste år igjen.

så mitt spørsmål er er det greit å denge dritt ut fra han eller hvertfall prøve siden han er mye sterkere enn meg, men han føcka så mye opp for meg at det er det eneste jeg tenker på nå, men vi var jo lixom jævlig gode kompiser før, men samtidig så gjør ikke kompiser sånn og det er for andre gang han går over grensa.

Retningslinjene: Du kan ikke redigere innlegg på en måte som ødelegger konteksten i en tråd, dette inkluderer å redigere bort hele innlegget

Moderator

Endret av Hårek
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare for å begynne. Om du brakk skuldra blir det nok ei stund til du i heletatt har sjans til å denge han.

Jeg ville hvertfall ikke dengt han, men jeg hadde tatt det opp med han i edru tilstand, og om han ikke hadde skjerpa seg hadde jeg kommet til å brutt kontakt.

Han er ikke særlig god venn om dette skjer gang på gang, eventuelt at han bare er en voldelig person som ikke har grenser for hva og mot hvem han gjør ting.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis du bestemmer deg for å "denge han" så vent vertfall i det minste til neste gang dere er på en fest. Blir han like voldsom igjen, så kan du vertfall om ikke annet kalle det selvforsvar.

Istede for å ringe på hos fyren og klinke til han på høylys dag liksom. Stiller ikke deg i et veldig godt lys ovenfor myndighetene.

Men som sagt, det smarteste er nok å glemme hele fyren, å unngå mer vold.

Lenke til kommentar

Hvorfor bruke vold..?

Uansett, han veier ekstremt mye mer enn deg og du kommer bare til å få enda mer rundjuling hvis du ypper deg. En konflikt er også sjeldent ensidig så er kanskje greit å ikke gjøre så mange tåpelige ting når du er dritings

Lenke til kommentar

Du får bestemme deg for hvilken vei du går med fyren, men hvis du veier 65 kilo hadde jeg begynt og trene og bulka opp uansett

Er nok enig med error, vekt har veldig mye og si, fightingerfaring eller ikke.. Spør en som driver med mma hva 10 kilo ekstra gjør. (Lite unntak hvis fyren bare er et fettberg da)

Lenke til kommentar

ok, jeg har kjent han i 2-3 år, og vi var jævla gode kompiser før, men siste året kankje har jeg sjeldent sett han, men sa var vi på fest like før skolen startet også kødda jeg med han og vi lekeslåss. Men han tok det altfor hardt, slang meg i steiner og løfta meg opp å kasta ned i bakken, der og da dreit jeg i det, siden hadde drikki og jeg som fikk han til å lekeslåss. dagen etter kunne jeg så vidt bevege på hue hadde så jævlig vond i nakken.

men så var jeg på fest med han sist lørdag da, og det var en del bråk på festen så vi stakk derfra, fordi politiet kom, vi sto runt 150 200 meter unna, også begynte jeg å kødde med en annen kompis og det pleier vi å gjøre hele tia, så kommer han dusten å slenger meg i bakken så hardt at jeg landa 3-4 meter unna. Han veier ca 110kg og jen 65kg, og da brakk han skuldra mitt, så jeg gikk til han å surte hva faen han gjorde det for så sa han at han ville ikke at politiet skulle komme ditt hvor vi sto.

nå må jeg gå med jævla bandasjen i minst uke, kommer ikke på skolen i 2-3 dager og mest sansynlig for ikke ta oppkjøringa på lett lappen som jeg har den 15 sep. og da må jeg vente helt til neste år igjen.

så mitt spørsmål er er det greit å denge dritt ut fra han eller hvertfall prøve siden han er mye sterkere enn meg, men han føcka så mye opp for meg at det er det eneste jeg tenker på nå, men vi var jo lixom jævlig gode kompiser før, men samtidig så gjør ikke kompiser sånn og det er for andre gang han går over grensa.

With all due respect: Du er en idiot. Når man er med på leken, så får man tåle steken.

Har du lest det du selv skriver? Du har kun deg selv å takke for at du havnet i denne situasjonen.

Lær av feilene dine, også får du ta lappen på lett motorsykkel til våren. Du kan trøste deg med at sesongen snart er over uansett.

Lenke til kommentar

Han virker som en typisk feit usikker idiot. Sånn svære feite tullinger har ikke noe annet de kan imponere med enn å banke folk, så de ypper gjerne til bråk fordi de tror at folk respekterer dem og at de kan få jenter av det eller noe sånt. Har sett det flere ganger og det oser bare usikkerhet av dem. Hadde en situasjon for et år siden hvor jeg sølte litt drikke på ei jeg holdt på med når jeg var ute, en eller annen random svær tulling kommer opp og sier "Du sølte drikke på henne...si unnskyld..." Så klart veldig fornærmende mot meg, men jeg ville ikke ha bråk så jeg sa bare unnskyld til jenta (Hadde seff beklaget meg til henne tidligere, før han kom), som tilbake ga hun meg en lang klem, mens han bare sto der.

Så det beste du kan gjøre er bare å drite han totalt sosialt ut. Hvis du vet om ei jente han liker eller noe så hook opp med ho.

Edit: No offence til folk som er litt overvektige altså. Mener ikke at alle "feite" folk er retards, bare i det eksemplet mitt.

Endret av Carlgutt
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ingenting blir bedre av at du banker ham, annet enn selvfølelsen kanskje. Derimot kan du ende med flere benbrudd hvis du angriper en kar som veier 40 kg mer enn deg. Selv om det bare er fett, vil en fulltreffer fra ham være tung, og du må slå desto hardere for å sette mange av hans kilo i bevegelse, og du høres ikke ut som en som har lært å slåss. Du er sannsynligvis bare pinneved for ham.

Lenke til kommentar

Blir litt teit å diskutere hvordan fyren skal kneble fyren, så jeg skal ikke bidra til å fyre oppunder dette noe mer enn det jeg allerede har gjort.

En skikkelig innertier av en knyttneve gjør like vondt på en feit kar som en liten kar. En stor og tung mann er ofte langt treigere i reaksjonen samt utholdenheten er stort sett dårligere. Dette kan man bruke i mot han for det det er verdt.

Jeg kan med sikkerhet si at jeg heller ville havne i håndgemeng med en feit bråna på 130kg. kontra en liten kvikkas på 75kg. Alt man trenger å huske på er å få inn en "innertier" på rett plass, så er det over. Det er lettere å få inn en innertier når blinken er større samt beveger seg sagtere.

Men man må så klart treffe på riktig sted, og slag i magan eller andre steder vil ikke affektere store mennesker veldig.

Men altså...

Det virker ikke som om du er noen slåsskjempe i det hele tatt, og det er jo forsåvidt greit, men da hadde jeg tengt meg om ett par ganger før jeg startet fighten.

Glem hele greia du. Kom deg videre i livet.

Endret av BjerkneZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...