ExNihilo Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hei. Jeg kjøpte nettopp denne: D-Link DHP-501 PowerLine Starter Kit Alt fungerer greit, men jeg lurte på en ting. Det er 2 stk kontakter/nettverkspunkter med i pakken. 1 står på ene LAN porten på router'en min den andre på "datarommet". Hvis jeg handler inn 2 stk til, identisk med den jeg allerede har. Vil jeg da kunne "hente ut" nettverkssignal fra andre strømkontakter i huset? Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hei. Jeg kjøpte nettopp denne: D-Link DHP-501 PowerLine Starter Kit Alt fungerer greit, men jeg lurte på en ting. Det er 2 stk kontakter/nettverkspunkter med i pakken. 1 står på ene LAN porten på router'en min den andre på "datarommet". Hvis jeg handler inn 2 stk til, identisk med den jeg allerede har. Vil jeg da kunne "hente ut" nettverkssignal fra andre strømkontakter i huset? Ja, så lenge alle enhetene har samme krypteringsnøkkel. Lenke til kommentar
ExNihilo Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Til info for andre. Jeg kjøpt en ny pakke, identisk med den første (2 nye nettverkskontakter). Kan nå hente ut nettverket mitt i hver stikkontakt i hele huset. Supert 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå