Slimda Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Aha, så det er offisielle tall og ikke bare gjetning. Så interessant. Jeg er en av unntaket mao. Jeg har spilt mannlig Shepard én gang, og det for å få romansen i boks. Resten av gangene har det vært female, female og atter female. Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 ... Jeg har spilt begge deler, å jeg må ha helt ærlig innrømme at Jennifer Hale sitt stemme arbeid knuser mannelig shepard sin any day. Mer empati, mer sympati, mer råhet... Kunne ikke vært mer enig. Skuespillet føles rett og slett mye mer naturlig. Du tror på henne. Jeg prøvde virkelig å spille gjennom begge to som "AlphaMaleUberEliteShep" - men endte begge gangene opp med å starte med en ny kvinnelig karakter for andre gjennomspilling også. 1 Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Er det bare meg som ikke helt skjønner greia her? Trodde poenget med Mass Effect var å designe sin egen spiller, så hva i allverden betyr hårfargen på promoteringsbilder eller som basismodell? Jeg spiller forøvrig også alltid female med rødt hår i de spillene det er mulig. Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Foretrekker nå MaleShep jeg da, spesielt som renegade. http://www.youtube.com/watch?v=-PjTuSQNLI4 Hale høres for ofte ut som om hun prøver for hardt i mine ører, feks 00:36 i klippet under. Bare skuespilleren til Jack høres jo langt mer overbevisende bitchy ut ut i den scenen. Den hese stemmen hun ofte bruker som renegade virker bare påtatt. http://www.youtube.com/watch?v=F3YCDGSs9rU&feature=relate. De har åpenbart valgt to forskjellige måter å tilnærme seg rollen på, men jeg foretrekker MaleShep her. Har likt Hales prestasjoner i andre spill, dog. Uansett toppers at også FemShep får en spesialdesignet modell. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Er det bare meg , eller ser Shepard litt hjerneskada ut ? De øynene,,. Forøvrig , Shepard var det andre mennesket og den første amerikanske astronauten i verdensrommet , Han var seinere kommandør på Apollo 14-ferden og var det femte mennesket som gikk på Månen. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 synst forævrig at begge versjonene av shepard har ganske kjedelig voice acting. Spesielt male shep. Vet ikke hvorfor tho.. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Han som fikk flest stemmer hadde BLONDT hår, men det er helt greit at hun har rødt i og med att orginalen hadde det. Det var to runder med avstemninger. Det var mer enn hårfargen som skilte FemShep-ene i første runde. Helt greit å få med en mer unik default FemShep. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 hvorfor ikke bare ha muligheten til og endre hårfarge selv? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Du har jo det også, Dore123m, men det er snakk om Female Shepard som står avbildet på coveret til spillet. Det har hittil bare vært mannlige sherpards som har gjort det. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Han som fikk flest stemmer hadde BLONDT hår, men det er helt greit at hun har rødt i og med att orginalen hadde det. Det var to runder med avstemninger. Det var mer enn hårfargen som skilte FemShep-ene i første runde. Helt greit å få med en mer unik default FemShep. WHAT? hadde folk visst det i utgangpunktet trur jeg ikke blondie hadde vunnet så rått siden da hadde folk driti i hårfarget. synst forævrig at begge versjonene av shepard har ganske kjedelig voice acting. Spesielt male shep. Vet ikke hvorfor tho.. det er nok fordi de skal være den klassiske helten, for min del er det de andre karakterene som f.eks. Wrex, Mordin og Garrus som gjør historien kul. Shepard skal bare være der for å være cool og fikse alt, synes han gjør det bra. Lenke til kommentar
Big aim Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Mr. Shephard ser jo ut som en mega-dust så eneste alternativ er faktisk å spille ME med en kvinnelig modell 2 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Så ME3 coveret skal ha bildet av en FE shepard? Endret 29. august 2011 av Dore123m Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Så ME3 coveret skal ha bildet av en FE shepard? Såvidt jeg har forstått skal Collectors edition ha det. Er jo på tide. Lenke til kommentar
dezikiel Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Femshep eier .. jennifer hale gjør mye bedre jobb enn whatever han som gjør voiceactingen til Male shepard ..på tide at Femshep får litt PR Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg har begynt med en ny female shepard i Mass Effect 2 nå. Brukte også den "boka" som genererer en karakter basert på valgene i Mass Effect 1. #winning Lenke til kommentar
rattjamann Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Um, hun har da alltid hatt rødt hår? Aldri spillt med mannlig karakter, så for meg ville noe annet blitt helt feil, ser litt mer sinna ut nå =p Men kanskje ikke så rart. Gleder meg! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Collectors Edition høres litt sånn små feil ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå