Wooteman Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Heisann , vi har jo alle våre hobbyer å driver med . men jeg har mistet litt motivasjon til en av hobbyene mine , nemlig tog . jeg synes det er helt fantisk at man har laget et så godt simulator spill som railworks . men for å kunne holde på i timer , både med planlegging av ruter og annet, hadde det vært gøy om man hadde noen å prate med om den samme interessen . Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 deler nok ikke denne interessen med deg, men jeg har lagt merke til at dette er et spill med høy grad av oppfølging fra produsenten sin. Regner på en måte derfor med at det er en ganske unik community her også. Har du forsøkt på spillets egne forum eller hjemmesider? Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Beklager å bringe opp en litt gammel tråd. Ja, jeg spiller Railworks! Og i følge Steam har jeg spilt det i 288 timer Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Takk for svar har vært innom forumet deres å sett litt . noen av de gutta er sykt hardcore når det gjelder det spille . Stigah , hadde vært hyggelig om du la til meg på steam . Wooteman er nicket snakkes Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det er vel ikke kommet multiplayer støtte i Railworks ennå? Ser Trainz har multiplayer. Det gjør jo at det virker hakket mer spennende ? Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Railworks har ikke multiplayer enda nei. Grafikken på Railworks er mye bedre enn på Trainz, synes nå jeg. Er sikkert mer realistisk også. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 er det flere her da som liker Railworks? legg til meg på steam : Wooteman. hadde vært hyggelig Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 3dtog.com 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå